sobota, 29 grudnia 2012

Bell Graffi Nails Set

Hej,
Dzisiaj przychodzę do Was z zestawem Bell, zawierającym lakier bazowy i pękający. Kupiłam go jakieś półtora tygodnia przed przerwą świąteczną. Jak tylko wypatrzyłam to zestawienie kolorystycznie, pomyślałam "Już wiem, co będę mieć na paznokciach w święta". Wybrałam więc zestaw z pięknym, czerwonym lakierem bazowym oraz złotym lakierem pękającym.

Hi,
Today I'm coming to you with Bell nail polish set for cracking manicure. I bought it about one and a half week before holiday break. When I saw these colours I thought: "Omg, I know what I'm gonna have on my nails on Christmas". In the set I chose is beautiful red base colour and gold cracking top coat.


Aplikacja lakieru bazowego była bardzo przyjemna. Ma bardzo fajną konsystencję, przez co rozprowadza się bezproblemowo. Kryje po dwóch warstwach i szybko wysycha. Jest satynowy, bez żadnych drobinek i ma piękny, krwistoczerwony kolor.

The application of the base colour was very pleasant. It has really nice texture, so there's no problem with spreadig it. Covers after two coats and dries quickly. Polish has satin finish with no glitter and very pretty, bloody red colour.



Lakier pękający ma złoty, typowo świąteczny kolor, a wykończenie jest mocno brokatowe. Niestety konsystencja już teraz jest bardzo gęsta i ciężko rozprowadza się na paznokciach. 

Cracking top coat has gold colour that instantly remindes about Christmas, and the finish is really glitter. Unfortunately texture is already quite thick and makes spreading difficult. 


Do plusów można jednak zaliczyć trwałość zestawu, bo manicure trzymał się na paznokciach prawie cały tydzień. Szóstego dnia musiałam go zmyć, bo dość wyraźnie było już widać odrost, a kolor zwyczajnie mi się znudził.

The lasting can be called an advantage, because manicure stayed on my nails almost whole week. I removed it the sixth day, beacause marks of regenerating had already been visible and I'd got bored by the colour.


 I to wszystko na dzisiaj. Szczęśliwego Nowego Roku i do zobaczenia ;)

That's all for today. Happy New Year and see you soon ;)

 

sobota, 22 grudnia 2012

Golden Rose Sweet Color #13

Hej, dzisiaj chciałabym pokazać lakier, który mam od bardzo dawna, ale szczerze mówiąc zupełnie o nim zapomniałam. Lakier ten pochodzi z firmy Golden Rose i jest to dość ciężki do opisania kolor.
Wykończenie jest nietypowe, bo metaliczne ale z niewielkimi drobinkami, a sam kolor można określić jako taki malinowo-fioletowy. Jak każdy metaliczny lakier, pozostawia na paznokciu smugi po pędzelku, aplikacja jednak jest sama w sobie bezproblemowa, lakier ładnie kryje po dwóch warstwach i szybko wysycha. Trwałość jest również bardzo dobra, około 4-5 dni.
Lakiery GR są nie są zbyt łatwo dostępne, ale mają fajną pojemność - zazwyczaj ok. 5 ml, akurat na przetestowanie koloru.

Hey, today I'd like to show you a nail polish that I bought long time ago but simply forgot about it. This is lacquer Golden Rose and the colour is quite hard to describe.
Finish is untypical, because it's metallic with tiny glitter and colour can be described as raspberry purple. Leaves brush smudges as every metallic nail polish but the application itself is easy. Covers after two coats and dries really fast. Lasting is also good - about 4-5 days.
GR nail polishes are quite hard to get but have great fill volume, usually about 5 ml, just to give it a try.

 W słońcu: / In the sunlight:
 



 W cieniu: / In the shadow:




I butelka: / And the bottle:

 

Na koniec chciałabym życzyć Wam zdrowych, wesołych świąt spędzonych w gronie rodziny, szczęścia, pomyślności i spełnienia najskrytszych marzeń ;)

At the end I want to wish you  Merry Christmas, success, happiness, peace, prosperity and everything what you want ;)

Do zobaczenia! / See you soon!

sobota, 15 grudnia 2012

Miss Sporty Clubbing Colours #320

 Hej, dzisiaj przychodzę do was z lakierem kupionym stosunkowo niedawno, bo jakieś 2 tygodnie temu. Kupiłam go podczas promocji -40% w Rossmanie, o której dużo się mówiło w blogosferze i na YT.
Kolor jest cudowny - kobaltowy, bardzo modny ostatnio. Ładnie się nakłada, ma bardzo szeroki pędzelek, dzięki czemu raz dwa i paznokcie mamy pomalowane, a do tego kryje po jednej warstwie. Muszę jednak przyznać, że spodziewałam się po nim lepszej trwałości, bo już trzeciego dnia miałam odpryski, ale jeszcze dam mu szansę, bo kolor jest fantastyczny.
Lakiery Miss Sporty są dostępne praktycznie w każdej drogerii i mają po 7 ml.

Hey, I'm coming to you with a nail polish which I bought like 2 weeks ago and I just had to put it on my nails immediately. The colour - cobalt blue is awesome. The application is simple because it covers after first coat and har really big brush, thanks to which nails are done very fast. Unfortunately, I have to say that the lasting isn't as good as I expected 'cause the third day I had poshes. But I'll give it a second chance for sure because of this colour.
Miss Sporty nail polishes are available basically in every drugstore in Poland and the bottle has 7 ml.



Butelka: / The bottle:





A tak poza tematyką lakierową, chciałam wam pokazać śliczną biżuterię handmade dwóch dziewczyn, którą to wygrałam w rozdaniach.

Besides nail polish subject I want to show you two things from two Polish girls, who make their own beautiful handmade jewelery.

Pierścionek od Ani / The ring:




I naszyjnik z Atelier Wizerunku Magdaleny Andler / And the necklace:





I to wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia! / And that's all for today. See you soon!

 


sobota, 8 grudnia 2012

Delia Coral Prosilk #304

Hej,
Wracam po długiej przerwie z lakierem Delia Coral Prosilk o numerze 304. Jest to satynowy brąz z domieszką fioletu. Z aplikacją nie było problemu, jedna warstwa bardzo fajnie kryje, ja jednak nałożyłam drugą dla pewności. Szybko zasycha, co jest dodatkową zaletą. Utrzymuje się dość standardowo, około 3-4 dni. Jest tani, wydajny, buteleczka ma 10 ml, ale dość trudny do zdobycia. W moim mieście lakiery Delii widziałam tylko w jednej drogerii.

Hi, 
After long break I'm here again with nail polish from Delia Coral Prosilk. It's satin brown with a bit of purple. There's no problem with application - first coat covers really well, but I applied second, just to be sure. Dries very fast which is another advantage. Lasting is typical, about 3-4 days. Delia is Polish, very cheap firm, but quite hard to get. The bottle has 10 ml.

Z góry przepraszam za moje skórki. / I'm sorry for nail polish on my skin.

W cieniu: / In the shadow:




W słońcu: / In the sunlight:







I butelka: / And the bottle:




Do zobaczenia! / See you soon! 

środa, 28 listopada 2012

Powrót / The Return

Nie mogę uwierzyć, że nie było mnie tak długo. Nie miałam czasu ani chęci na pisanie, za co bardzo was przepraszam, ale postaram się to zmienić. Sądzę, że od grudnia notki będą dodawane regularnie co sobotę.
Pozdrawiam ;)

I can't believe that I was out for so long. Apparently I had no time and will for writing and I'm really sorry about that, but I'll try to change it. I think from December I'll be adding notes regulary every Saturday.
Love ;)

wtorek, 24 lipca 2012

Catrice #540 Am I Blue Or Green?

Dzisiaj przedstawię wam lakier marki Catrice.  Jest to satynowa, pastelowa mięta, jednak wpada bardziej w błękit niż zieleń. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Kupiłam go zeszłego lata na promocji w Naturze, a od tego czasu jego jakość nie zmieniła się, nadal jest dość rzadki. Jak każdy pastel, jego aplikacja nie jest najprzyjemniejsza. Lakier okropnie smuży i mimo, że kryje już po drugiej warstwie, musiałam nałożyć trzecią, aby pozbyć się smug. No i porobił trochę bąbelków. Trwałość standardowa - bez problemu wytrzymuje 3-4 dni.

Today I'm going to show you nail polish from Catrice. It's satin, pastel mint, but it's more blue than green. This colour is amazing! I bought it last summer and it's still really thin. As every pastel nail polish its application isn't the simpliest. It streaks horribly. Covers after 2 coat but I had to apply 3 because smudges were still visible. And makes some bubbles. Lasts without any problems 3-4 days.

W pomieszczeniu: / Inside:






Na zewnątrz: / Outside:





No i butelka: / And the bottle:


   
Do zobaczenia! / See you soon! 

wtorek, 17 lipca 2012

Golden Rose with protein #269

Dzisiaj pokażę wam lakier ze standardowej kolekcji Golden Rose, czyli tej z proteinami. Jest to klasyczny, satynowy koral idealny na wakacyjne szaleństwo. Kupiłam go dwa lata temu właśnie z myślą o lecie. Mimo to lakier ani trochę nie gęstnieje. Wciąż ma swoją zwyczajną konsystencję, niezbyt gęstą i niezbyt rzadką. Aplikacja jest bezproblemowa, choć kryje dopiero po 3 warstwach. Jest bardzo trwały, dopiero 5 dnia pojawiły się drobne odpryski, co na moich paznokciach graniczy z cudem.

Today I'm gonna show you Golden Rose with protein nail polish. It's classical satin coral which is perfect for summer. I bought it two years ago and it still isn't thick. It thin as usual. Perfect cover is visable after 3 coats. It lasts about 5 days which is almost a miracle with my nails.

W pomieszczeniu: / Inside:

  




Na zewnątrz: / Outside:


A tak wygląda butelka: / And that's the bottle:


  

 Do zobaczenia! / See you soon!

sobota, 7 lipca 2012

Początek / The Beginning

Hej!
Wreszcie się zebrałam i założyłam swój blog. Nosiłam się z tym od pewnego czasu, ale postanowiłam odłożyć to do wakacji.
Postanowiłam podzielić się z wami moją pasją lakierową i choć trochę was zainspirować. No i przy okazji poćwiczę angielski xD
Myślę, że notki będą się pojawiać mniej więcej co tydzień. Chyba, że akurat mam wakacje (jak teraz), wtedy będę pisać częściej, ponieważ mam na to więcej czasu.
Raczej nie będę pokazywać drogich, zagranicznych lakierów, gdyż zwyczajnie mnie na nie nie stać jako uczennicę liceum :) Możecie za to zobaczyć lakiery stosunkowo tanich marek, często odpowiedników tych droższych ;D
Pozdrawiam!


Hey!
Finally I'm starting new blog. I've been thinking about it for a few months but I decided to do it on holiday.
I will try to share my nail polish passion with you here and maybe to inspire you a bit. And I hope I'll practise my English here xD
I think notes will be published weekly from September to June and more often in summer (like now) when I have more time for it.
I won't show you expensive polishes from abroud because they're too expensive for me. Well, now, 'cause I'm in high school :) You can see rather cheap firms here, often dupes for more expensive polishes ;D
Kisses!