wtorek, 24 lipca 2012

Catrice #540 Am I Blue Or Green?

Dzisiaj przedstawię wam lakier marki Catrice.  Jest to satynowa, pastelowa mięta, jednak wpada bardziej w błękit niż zieleń. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Kupiłam go zeszłego lata na promocji w Naturze, a od tego czasu jego jakość nie zmieniła się, nadal jest dość rzadki. Jak każdy pastel, jego aplikacja nie jest najprzyjemniejsza. Lakier okropnie smuży i mimo, że kryje już po drugiej warstwie, musiałam nałożyć trzecią, aby pozbyć się smug. No i porobił trochę bąbelków. Trwałość standardowa - bez problemu wytrzymuje 3-4 dni.

Today I'm going to show you nail polish from Catrice. It's satin, pastel mint, but it's more blue than green. This colour is amazing! I bought it last summer and it's still really thin. As every pastel nail polish its application isn't the simpliest. It streaks horribly. Covers after 2 coat but I had to apply 3 because smudges were still visible. And makes some bubbles. Lasts without any problems 3-4 days.

W pomieszczeniu: / Inside:






Na zewnątrz: / Outside:





No i butelka: / And the bottle:


   
Do zobaczenia! / See you soon! 

12 komentarzy:

  1. dziekuje za udział w moim candy :) pozdrawiam zaneta

    OdpowiedzUsuń
  2. W butelce jest rzeczywiście taki niebiesko-zielony, na paznokciach już jednak przeważają głównie niebieskie nuty :)

    Zapraszam na moje rozdanie- do wygrania włoskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier barzdo mi się podoba!!! poluję na właśnie taki kolor:))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w konkursie:)
    Pierwszy lakier ma naprawdę śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na rozdanie, do wygrania kolczyki converse! http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius(ostatni dzień trwania konkursu )

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdanie na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu ♥
    Do wygrania jest para butów którą wybierasz ty ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny kolor :)
    Ja obgryzam niestety. Dobija mnie to, że mój kolega z ławki ma lepsze paznokcie, niż niejedna kobieta... ;)

    Marzą Ci się buty?

    Weź udział i zgarnij fantastyczne buty ze sklepu Merg.

    Szczegóły na moim blogu :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń