sobota, 7 lipca 2012

Początek / The Beginning

Hej!
Wreszcie się zebrałam i założyłam swój blog. Nosiłam się z tym od pewnego czasu, ale postanowiłam odłożyć to do wakacji.
Postanowiłam podzielić się z wami moją pasją lakierową i choć trochę was zainspirować. No i przy okazji poćwiczę angielski xD
Myślę, że notki będą się pojawiać mniej więcej co tydzień. Chyba, że akurat mam wakacje (jak teraz), wtedy będę pisać częściej, ponieważ mam na to więcej czasu.
Raczej nie będę pokazywać drogich, zagranicznych lakierów, gdyż zwyczajnie mnie na nie nie stać jako uczennicę liceum :) Możecie za to zobaczyć lakiery stosunkowo tanich marek, często odpowiedników tych droższych ;D
Pozdrawiam!


Hey!
Finally I'm starting new blog. I've been thinking about it for a few months but I decided to do it on holiday.
I will try to share my nail polish passion with you here and maybe to inspire you a bit. And I hope I'll practise my English here xD
I think notes will be published weekly from September to June and more often in summer (like now) when I have more time for it.
I won't show you expensive polishes from abroud because they're too expensive for me. Well, now, 'cause I'm in high school :) You can see rather cheap firms here, often dupes for more expensive polishes ;D
Kisses!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz