sobota, 8 grudnia 2012

Delia Coral Prosilk #304

Hej,
Wracam po długiej przerwie z lakierem Delia Coral Prosilk o numerze 304. Jest to satynowy brąz z domieszką fioletu. Z aplikacją nie było problemu, jedna warstwa bardzo fajnie kryje, ja jednak nałożyłam drugą dla pewności. Szybko zasycha, co jest dodatkową zaletą. Utrzymuje się dość standardowo, około 3-4 dni. Jest tani, wydajny, buteleczka ma 10 ml, ale dość trudny do zdobycia. W moim mieście lakiery Delii widziałam tylko w jednej drogerii.

Hi, 
After long break I'm here again with nail polish from Delia Coral Prosilk. It's satin brown with a bit of purple. There's no problem with application - first coat covers really well, but I applied second, just to be sure. Dries very fast which is another advantage. Lasting is typical, about 3-4 days. Delia is Polish, very cheap firm, but quite hard to get. The bottle has 10 ml.

Z góry przepraszam za moje skórki. / I'm sorry for nail polish on my skin.

W cieniu: / In the shadow:




W słońcu: / In the sunlight:







I butelka: / And the bottle:




Do zobaczenia! / See you soon! 

3 komentarze:

  1. ojej chyba bym się nie zdecydowała na taki odcień, w ogóle nie przepadam jakoś za ziemistymi kolorami, ale każdemu pasuje co innego ;)


    u mnie rozdanie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podobają się inne kolory ;) Ja na przykład ziemiste kolory uwielbiam i najlepiej się w nich czuję.

      Usuń