sobota, 15 grudnia 2012

Miss Sporty Clubbing Colours #320

 Hej, dzisiaj przychodzę do was z lakierem kupionym stosunkowo niedawno, bo jakieś 2 tygodnie temu. Kupiłam go podczas promocji -40% w Rossmanie, o której dużo się mówiło w blogosferze i na YT.
Kolor jest cudowny - kobaltowy, bardzo modny ostatnio. Ładnie się nakłada, ma bardzo szeroki pędzelek, dzięki czemu raz dwa i paznokcie mamy pomalowane, a do tego kryje po jednej warstwie. Muszę jednak przyznać, że spodziewałam się po nim lepszej trwałości, bo już trzeciego dnia miałam odpryski, ale jeszcze dam mu szansę, bo kolor jest fantastyczny.
Lakiery Miss Sporty są dostępne praktycznie w każdej drogerii i mają po 7 ml.

Hey, I'm coming to you with a nail polish which I bought like 2 weeks ago and I just had to put it on my nails immediately. The colour - cobalt blue is awesome. The application is simple because it covers after first coat and har really big brush, thanks to which nails are done very fast. Unfortunately, I have to say that the lasting isn't as good as I expected 'cause the third day I had poshes. But I'll give it a second chance for sure because of this colour.
Miss Sporty nail polishes are available basically in every drugstore in Poland and the bottle has 7 ml.



Butelka: / The bottle:





A tak poza tematyką lakierową, chciałam wam pokazać śliczną biżuterię handmade dwóch dziewczyn, którą to wygrałam w rozdaniach.

Besides nail polish subject I want to show you two things from two Polish girls, who make their own beautiful handmade jewelery.

Pierścionek od Ani / The ring:




I naszyjnik z Atelier Wizerunku Magdaleny Andler / And the necklace:





I to wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia! / And that's all for today. See you soon!

 


5 komentarzy:

  1. Przepiękna biżuteria, ja również od jakiegoś czasu umilam sobie tym zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pierścionek!



    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolorek jest cudowny:) uwielbiam go i mam już od lata:) odpryskuje rzeczywiście po dwóch dniach ale to tylko znak żeby zmienić kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń