sobota, 26 stycznia 2013

Cristhine Colour&Shine #9

Hej,
Dzisiaj pokażę Wam lakier z mało znanej, polskiej firmy Cristhine. Po raz pierwszy zetknęłam się z nią ok. 2 lata temu w moim sklepie osiedlowym. Kupiłam wtedy chyba cztery czy pięć tych lakierów i dobrze zrobiłam, bo teraz nie są już u mnie nigdzie dostępne.
Podobno lakiery są w małym i dużym rozmiarze, ja z tymi małymi się nie spotkałam. Te duże natomiast mają po 8 ml i kosztują ok. 3-4 zł.

Hi,
Today I'll show you a nail polish from other Polish company called Cristhine. The first time I saw this company about two years ago in the shop in my place. I bought four or five polishes then, and that was a good move, because I can't find it anywhere now.
They are available in two sizes: big and small. I haven't seen the small ones, but the big ones are 8 ml and they're very cheap. 


Kolor jest taki bordowo-winny, ale niestety nie bardzo widać to na zdjęciach. Lakier jest satynowy, bez żadnych, nawet najmniejszych drobinek, co ostatnio rzadko mi się zdarza.

The colour is claret- wine, but unfortunately it's quite not visible in the pictures. The polish has satin finish without any, even tiny glitter. It's not so obvious, because I don't have many polishes with clearly satin finish.


Aplikacja była przyjemna, lakier ma rzadką konsystencję, która nie sprawia problemów. Co prawda potrzebowałam trzech warstw, ale dosyć szybko wysechł.

The application is pleasant. Polish has thin texture, which doesn't make problems. I had to apply three coats, but it dried quite quickly. 


Trwałość standardowa. Trzymał mi się trzy dni, czwartego były już duże odpryski, więc musiałam zmyć. Nie było problemu ze zmywaniem.

Lasting is standard. It lasted three days, the fourth it started to chip off really intesively, so I had to remove it. There was no problem with removing.


To wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia!

That's all for today. See you soon!

3 komentarze:

  1. Witam serdecznie :)
    Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor- te tanie lakiery są często bardzo dobrej jakości i dorównują tym z górnej półki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń