sobota, 23 lutego 2013

Essence Vampire's Love #01 Gold Old Buffy

Hej,
Dzisiaj pokażę wam lakier z limitowanej kolekcji Essence pod tytułem Vampire's Love, która była dostępna jakoś w zeszłym roku. Niestety nie jest już dostępna, bo kiedy skończy mi się ten lakier będę niepocieszona :( Zwłaszcza, że ma aż 10 ml i kosztował tylko ok 6-8 zł.

 Hi,
Today I'm gonna show you a nail polish from Essence limited edition called Vampire's Love, which was available last year in Poland. Unfortunately, it's not available anymore, 'cause I really liked the colour and I'd be really sad if it ends :( Especially that was very cheap and has 10 ml.


Lakier ma głęboki, czarny kolor, z mnóstwem zielono-złotych drobinek, które niemal zakrywają czarną bazę.

Polish has a deep black colour with a lot of tiny green-gold shimmer, that almost cover the black base.


Kryje po dwóch warstwach, nie smuży i nie wylewa się zbytnio na skórki. To znaczy, ja trochę je pobrudziłam tym razem, bo malowałam na szybko, zwykle jednak nie mam z tym problemu ;)

Covers after two coats, doesn't make smudges and and it's hard to ditch it to the cuticles. I mean, I did this time, because I was in hurry doing my manicure, but usually I don't have problems with it ;)


Standardowa trwałość, wytrzymał 3 dni bez odprysków. Zmywa się dość nieciekawie, ale taki urok brokatowych lakierów ;)

 Standard lasting, it stayed on my nails 3 days without chipping off. Removing it is quite hard, but that's the charm of glitter finish ;)


I to tyle na dzisiaj. Do zobaczenia!

That's all for today. See you soon!  

4 komentarze:

  1. Prezentuje się bardzo ładnie :) Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na lakierowe rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w Candy:)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń