sobota, 2 marca 2013

Manhattan Lotus Effect #59L

Hej,
Nareszcie mam trochę czasu, żeby napisać notkę. Cały dzień męczyłam się z plakatem na religię i mam go już dosyć :/
Wracając jednak do lakieru, dzisiaj przedstawię wam mój pierwszy (i jedyny jak na razie) lakier Manhattan. Normalnie kosztuje 14 zł, ja jednak trafiłam na niego w promocji za 12 zł, i jak dla mnie jest to dość dużo jak na lakier do paznokci. Mimo wszystko spodobał mi się kolor, a poza tym ma dużo, bo 11 ml, więc postanowiłam zaryzykować.

Hi,
Finally, I have a bit of time to write a post to you. The whole day I was busy doing a poster for my religious education classes and I'm already sick of it :/
Anyway. I'm going to show you my first (and only by time I'm writing this) nail polish from German company Manhattan. It's actually quite expensive in Poland, costs about $4,50 and I found it on sale for about $4. But I really liked the colour and and its fill volume is 11 ml, so I decided to give it a try.


Lakier ma przybrudzony brzoskwiniowy kolor, idealny na co dzień. Ma satynowe wykończenie.

The polish has a dirty peachy colour, perfect for everyday manicure. It has satin finish.


Jestem zachwycona aplikacją tego lakieru. Nie jest ani zbyt rzadki, ani zbyt gęsty i absolutnie nie rozlewa się na skórki. To chyba pierwszy lakier, po którym nie musiałam babrać się ze zmywaczem ;)

I'm really impressed by the application of this polish. It's neither too thin nor too thick and absolutely doesn't spill into my cuticles. I guess it's the first nail polish with which I don't have to fag out with a nail polish remover after applying it ;)


Gdyby jeszcze miał lepszą trwałość, byłby to mój ulubiony lakier. Nie jest ona jednak wybitnie długa, bowiem około trzech dni. Przy zmywaniu nie sprawia trudności.

If it had a better lasting, it would be my favourite colour. Unforunately it isn't very long - about three days. But doesn't make difficulties with removing.


I to wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia!

And that's all for today. See you soon!
 

3 komentarze:

  1. super ,ze łatwo się aplikuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy :)
    Fajny ten lakier.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń