środa, 27 marca 2013

NYC Long Wearing #140 Empire State Blue

Hej,
Idzie Wielkanoc, nareszcie mam wolne, a tu pogoda jak w środku zimy :/ Mam nadzieję,że się poprawi, a ja tymczasem mam czas, żeby napisać dodatkową notkę ;)
Dzisiaj chciałabym pokazać wam lakier z NYC, amerykańskiej marki, dostępnej u nas w Polsce w Pepco, gdzie zakupiłam go za jakieś 5 zł. Do tego ma gigantyczną pojemność - 13,3 ml.

Hi,
Easter is coming, I have spring break, and the weather in Poland - like in the middle of winter :/ I hope it'll get better till holidays, and meanwhile I have time to write additional post before usual on Saturday ;)
Today I wanna show you a nail polish from NYC, American company, which is hardly available in Poland, but really cheap and has giant fill volume - 13,3, ml.


Jeśli chodzi o kolor, jest to piękny ciemny niebieski, wpadający w turkus. Wykończenie jest drobinkowe, lakier opalizuje na zielono i złoto, co widać zwłaszcza na następnym zdjęciu ;)

If it comes to a colour, it's beautiful dark blue with cyan tones. It has shimmer finish, and it's iridescent on green and gold, which is visible on the next photo ;)


Aplikacja była znośna. Lakier ma dość wodnistą, rzadką formułę i  kryje dopiero po trzech warstwach, ale nie rozlewa się na skórki, więc nie było niepotrzebnej zabawy ze zmywaczem.

The application was tolerable. Polish has quite watery, thin texture and covers only after three coats, but doesn't spill on cuticles, so there wasn't any unnecessary playing with a remover. (Maybe it wasn't very grammatic, but believe me, even in Polish I speak two tenses at once. I know I shouldn't but I do ;D)


Bardzo się zawiodłam na trwałości tego lakieru. Już drugiego dnia zaczęły się robić niewielkie odpryski na końcówkach. Trzeciego dnia się powiększyły, a czwartego musiałam już go zmyć, bo odpadło mi prawie pół paznokcia :( Przynajmniej zmywa się szybko i bez problemu.

I'm really disappointed by the lasting of this nail polish. The second day of wearing it started to chip off a little on the edges, The third day it got bigger, and the fourth I had to remove it, because almost half of a nail chipped off :( At least removing is fast and problem-free.


To wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia w sobotę ;)

That's all for today. See you on Saturday ;) 

1 komentarz: