środa, 17 kwietnia 2013

Oriflame Neo Chic Sugar Pink

Hej,
Alleluja, mój komputer się opamiętał! Chyba postanowił się poprawić po tym jak zagroziłam, że wyrzucę go przez okno ;D
Poza tym, wreszcie nadeszła piękna, słoneczna wiosna! A co za tym idzie, przerzucam się teraz na bardziej kolorowe, wiosenne lakiery do paznokci ;) Dzisiaj pokażę Wam lakier, który niedawno zamówiłam z Oriflame. Jest to jakaś nowa seria o nazwie Neo Chic, a mój nazywa się Sugar Pink ;) Lakier ma 7 ml i kupiłam go, o ile dobrze pamiętam, za jakieś 7-8 zł.

Hi,
Hallelujah, my computer came to his senses and started to work! I think it decided to make amends after I said I would throw it out of the window ;D
Besides, finally the beautiful, sunny spring came to Poland! And bacause of that I'm going to use more spring and colourful nail polishes ;) Starting with today, I'm gonna show you na nail polish from Oriflame that I bought recently. It's some new series called Neo Chic, and my one is called Sugar Pink ;) The bottle has 7 ml (0.2 fl. oz.) and its cost is really low, about $2.


Nazwa Sugar Pink moim zdaniem bardzo pasuje do tego koloru. Jest to pastelowy, cukierkowy róż, który zależnie od oświetlenia wygląda na jaśniejszy lub ciemniejszy. Wykończenie oczywiście kremowe ;)

The name Sugar Pink in my opinion really suits to that colour. It's pastel, sweet pink, which everytime look diferently - depends on light. Creme finish of course ;)


Nie miałam większych problemów z nakładaniem. Lakier ma fantastyczny, szeroki pędzelek i rzadką, ale nie zbyt rzadką, konsystencję, co bardzo ułatwia malowanie. Kryje natomiast dopiero po trzech warstwach, a ja dla wszelkiej pewności nałożyłam cieniutką czwartą ;)

I didn't have any big problems with application. This nail polish has fantastic, wide brush and thin, but not too thin consistency, which make this very easy. Unfortunately covers after three coat and I put the thin fourth coat just to be sure ;)


Jeśli chodzi o trwałość, to w sumie nic niezwykłego. Wytrzymuje bez odprysków trzy dni, więc jak na cztery warstwy + baza i top to i tak dobrze ;) Ze zmywaniem nie ma problemu.

If it comes to the lasting - nothing unusual actually. Last three days without chipping off, so it's good for four coats + base and top coat ;) And no problem with removing.


To wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia ;)

All for today. See you ;)     

2 komentarze:

  1. Widze ze lubisz lakiery - dlatego zapraszam cie na moje rozdanie. http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- lakiery, cienie oraz balsam do ust

    OdpowiedzUsuń