sobota, 18 maja 2013

Avon Nailwear Pro+ Inspired Iris

Mam mnóstwo nauki na poniedziałek, ale jak zwykle nie chce mi się robić wszystkiego już teraz, więc postanowiłam napisać notkę. Dzisiaj pokażę wam lakier z Avonu, który kupiłam już bardzo dawno temu i czekał na swoją kolej. Lakiery z serii Nailwear Pro+ w zwykłej ofercie kosztują ponad 20 zł, natomiast ja nie kupuję ich w stałej cenie, ten dorwałam na promocji za ok. 10 zł. Mają bardzo dużą objętość, aż 12 ml.

I have a lot of studying to do for Monday and, as usual, I have no will to do everything now, so I decided to write a post. Today I'll show you a nail polish from Avon, which I bought long time ago and it was waiting till I use it. Nail polishes form Nailwear Pro+ series in a usual offer costs more than $6, but I never buy them without a sale, and this time I got it for like $3. The fill volume is huge, 12 ml.


Szczerze mówiąc kolor nieco mnie rozczarował. W katalogu wyglądał na bardzo ładny, iskrzący fiolet, a naprawdę jest bardziej różowy. Ma wykończenie opalizujące, natomiast w buteleczce te drobinki są zielonkawe, a na paznokciach wypadają na srebrne. A szkoda, bo byłoby to ciekawe połączenie kolorystyczne.

Honestly, I got a little disappointed by the colour. In the catalog it looked like very shimmering lavender violet, but for real it's more pink. It has iridescent finish but in the bottle this shimmer is green and on my nails it's rather silver. That's a shame, because I'd love to see that coloristic connection.



Konsystencja jest bardzo fajna, nie zbyt wodnista, ani zbyt gęsta. Nie jestem natomiast zadowolona z krycia, gdyż musiałam nałożyć aż trzy warstwy, a prześwity wciąż były nieco widoczne. Mimo to bardzo szybko wysechł.

Consistency is nice, neither too watery nor too thick, but I'm not pleased with cover. I had to paint three coats and clearences were still visible. Even though it dried really fast.



Jeśli chodzi o trwałość, to nie jest jakaś szczególna, lakier zaczął odpryskiwać trzeciego dnia. Zmywało się go dość łatwo.

Well, if it comes to the lasting, it's not so special, nail polish started chipping off the third day. There was no problem with removing it.


To tyle na dzisiaj. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;)  

4 komentarze:

  1. Bardzo wyrazisty kolorek, chyba wolę bardziej stonowane barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, muszę ci powiedzieć, że na paznokciach jest mniej wyrazisty niż na zdjęciach ;D

      Usuń
  2. pretty!

    p.s. I'm having a ray-ban giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń