środa, 8 maja 2013

Cristhine Colour&Shine #17

Pokazywałam już jeden z czterech posiadanych przeze mnie lakierów Cristhine, piękny burgund, którego recenzję możecie znaleźć tutaj. W tej notce znajdziecie też wszystkie dane techniczne na temat lakierów tej marki. Dzisiaj natomiast pokażę wam drugi z mojej kolekcji lakier z Cristhine, o zupełnie innym kolorze.

I've already shown you one of the four Cristhine nail polishes I own, in a beautiful burgundy colour, whose review you can find here. In this post you can also find al the technical details about this brand's nail polishes. Today I'm going to show you the second one I have from Cristhine, in a completely different colour.


Jest to koralowy kolor, wpadający nieco w róż. Ma wykończenie frostowe, z małymi drobinkami i widocznymi śladami pędzla.

It's a coral colour, with tones of pink. It has frost finish, with tiny shimmer and visible brushstrokes.


Dość standardowa aplikacja, ma średnio gęstą konsystencję i kryje po dwóch warstwach. Nie spodobał mi się natomiast bardzo cieniutki pędzelek, którym musiałam się namachać, żeby pomalować paznokcie, oraz to, że schnie masakrycznie długo. Malowałam paznokcie około południa, a wstając następnego dnia zobaczyłam odciski kołdry :(

Quite standard application, it has mid-thick consistency and covers after two coats. But I didn't like very thin brush, because I had to make a lot of moves to paint my nails, and that it dries horribly long. I was painting my nails at noon, an the next morning I saw the imprints of a quilt.


Trwałość również nie jest najlepsza, drugiego dnia starł na końcówkach, a trzeciego zaczął odpryskiwać. Przynajmniej zmywanie poszło bezproblemowo ;)

The lasting also isn't the best, the second day it wiped off from the edges and the thirdit started to chip off. At least removing it wasn't problematic ;)


To wszystko na dziś. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;)  

7 komentarzy:

  1. Fajny kolor, szkoda, że ma te wady.

    OdpowiedzUsuń
  2. KOlor jest cudowny 100% malina:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor sliczny, ale za te cene bym sie trwalosci nie spodziewala
    juz wole ostatnio pozbierac na drozszy ale trwalszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ale ten bordowy sprawdza się bardzo dobrze, więc spodziewałam się po nim więcej... Zresztą droższe też nie zawsze znaczy lepsze ;)

      Usuń
  4. Śliczny odcień ma ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń