sobota, 4 maja 2013

Essence Colour&Go #88 Falling in love

Przeglądając moją kolekcję lakierów i zastanawiając się czym pomalować paznokcie, natknęłam się na lakier, który posiadam od bardzo dawna i jeszcze go nie używałam. Jest to produkt z Essence, ze starej serii opakowań, która została już wycofana. Sądzę jednak, że wciąż możecie go dostać na wyprzedażach.
Mówię tutaj o serii Colour&Go. Lakiery z tej kolekcji mają po 5 ml i kosztowały ok. 7-8 zł. Nie wiem, jaki jest jego odpowiednik w nowej serii, ale jak się dopatrzę w Naturze, to zrobię update.

When I was looking through my nail polish collection and thinking what to wear on my nails, I remembered about this nail polish that I've been having for a very long time and have never used. It's a product from the old bottles' design of Essence, which has been withdrawn from drugstores, but I think you can still get it on sale. At least in Poland, I've no idea about any other country.
I'm talking about the Colour&Go series. Nail polishes from that series have 5 ml (0.16 fl oz) and they costed about $3. I don't know what's its analogue in the new design, but if I find it in a drugstore, I'll make an update.


Określając wykończenie tego lakieru, wahałabym się między perłowym a frost. Posiada liczne drobinki, a na paznokciu widoczne są pociągnięcia pędzla. Niestety, mimo najszczerszych chęci, nie widać tego na zdjęciach. Kolor określiłabym jako delikatny róż, wpadający w ecru.

If I had to describe the finish of this polish, I would vary between pearl and frost. It's because it has a fine shimmer and the brushstrokes are very visible when it's put onto nail. Unfortunately, I couldn't catch it on the photos. Colour is soft pink, with slight tones of ecru.


Konsystencja tego lakieru jest dość wodnista, więc trzeba uważać na skórki (btw, przepraszam za moje, nieco się spieszyłam). Kryje po dwóch warstwach i ma bardzo fajny, płaski pędzelek.

Consistency of the nail polish is a bit watery, so you have to be careful with cuticles (btw, sorry about mine, I was in hurry). Covers after two coats and has really nice, flat brush.


Jestem zadowolona z trwałości lakieru, trzymał się trzy dni bez żadnych odprysków. Trochę się natomiast zawiodłam przy zmywaniu go, gdyż było dość ciężko.

I'm satisfied with lasting, it held on my nails three days without chipping off. But I was quite disappointed with removing, it was a bit difficult.


To wszystko na dziś. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;)  

6 komentarzy:

  1. Bardzo ladny kolor chyba mam podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek mi bardzo podoba się, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelny kolorek:) Nie miałam lakieru z tej firmy;)
    pozdrawiam i życzę powodzenia w rozdaniu:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny delikatny kolor:)
    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania 100 zł do H&M'u :)

    OdpowiedzUsuń