sobota, 22 czerwca 2013

Rimmel Salon Pro #705 Reggae Splash

Boże, nie pamiętam już czasów, kiedy w czerwcu było tak ciepło. Od tygodnia jest ponad 30 stopni w cieniu, a ja umieram z gorąca... No ale lepsze to, niż zima ;)
Z tej okazji pokazuję wam bardzo letni kolorek, który już uwielbiam. Jest to lakier z nowej serii Rimmela o nazwie Salon Pro. Lakiery te mają po 12 ml i niestety kosztują ok 18 zł w cenie regularnej :( Ja natomiast dorwałam go na promocji -40% w Rossmannie za ok. 11 zł, więc takie pieniądze byłam skłonna wydać na lakier do paznokci. Czekam teraz na kolejną promocję, bo czaję się na kolor Ultra violet ;)

God, I don't remember when was the last June was as hot as now in Poland. Since a week ago it's been over 30 degrees C (86 degrees F) and I'm already dying from hotness... Well, at least it's better than winter ;)
Because of it I'm showing you today a really summer colour that I already adore. This is a polish from Rimmel's new series called Salon Pro. These nail polishes have 12 ml (0.4 fl oz) but unfortunately they costs like $6 in Poland in the regular price :( I bought it on a -40% sale in my drugstore for less than $4 and thats the price I can give for a nail polish. Now I'm waiting for some new sale, because I'm willing to get the Ultra violet ;)


Kolor jest piękny, jednakże nie bardzo wiem jak go opisać. Myślę, że nazwałabym go rozbielonym pomarańczem z nutką brzoskwini, lub czymś w tym stylu ;) Wykończenie całkowicie kremowe.

The colour is beautiful, but I don't really know how to describe it. I think I would call it bleached orange with a bit of a peach, or something like that ;) Completely creme finish.


Na upartego krycie można uzyskać po pierwszej  warstwie, ja natomiast dla pewności nałożyłam drugą. Ma fajną konsystencję i obłędny, szeroki pędzelek. Radzę jednak uważać, bo przy grubszych warstwach ma skłonności do bąbelkowania.

I can say that it covers after first coat but I applied the second to be sure. It has nice consistency and awesome, wide brush, as I like. However, you have to be careful because it has a tendency for making bubbles.


Jeśli chodzi o trwałość, jestem po prostu oszołomiona ;) Bez żadnego problemu wytrzymał pięć dni z małymi obtarciami na końcówkach, dopiero szóstego dnia zaczął odpryskiwać. Martwią mnie natomiast dziwne czarne linie na bokach paznokci, które sprawiały, że wyglądały one nieco nieestetycznie :( Napiszcie mi proszę w komentarzach od czego to zależy...

If it comes to lasting, I'm just shocked ;) Without any problem it lasted five days with little abrasions at the edges of nails, only the sixth day it started to chip off. What I'm worried about are these black lines at the sides of nails whish mede them look unesthetically :( Please write me in the comment section below what it depends on...


 To wszystko na dziś. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;) 

16 komentarzy:

  1. Kolor ładny, a upał nieziemski;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny kolor, taki subtelny:))) W sam raz na upały, powinien się pięknie prezentować na opalonej dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, teraz tylko pozostaje się opalić ;D

      Usuń
  3. Twój też mi się podoba :) Takiego jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie musze znaleść taki lakier skoro ma tak dobre krycie :D Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolorek..bardzo ąłdnie sie przentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na konkurs!
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne. Wystarczy tylko wybrać model!
    Więcej informacji: http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go, ale nie umiem nim pomalować paznokci tak, żeby nie było prześwitów i smug, a tego nie cierpię... a kolorek mi się podoba i ubolewam, że nie umiem go użyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie kiepsko, bo ja nie mam z tym w ogóle problemu... Może spróbuj nałożyć go dokładniej i cieńszymi warstwami, mnie to zwykle pomaga ;) Albo trafiłaś na wadliwy egzemplarz...

      Usuń