niedziela, 28 lipca 2013

Comparison - Miss Sporty #320 vs My Secret #168 Fruit Cocktail

Kiedy pokazywałam wam lakier z nowej, pachnącej kolekcji My Secret, wspomniałam, że jest to podobny odcień do lakieru z Miss Sporty, który posiadam już od dawna. Jedna z was poprosiła mnie o porównanie - więc o to jestem ;)

While I was making a post about a polish from new scented My Secret collection, I mentioned that it's pretty similar to one of Miss Sporty polishes that I've owned for a long time. In a comment one of you asked me to do a comparison of them - so here I am ;)


Oba lakiery mają prześliczny, kobaltowy kolor, idealny na lato. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach, są praktycznie identyczne, z tą różnicą, że My Secret jest minimalnie jaśniejszy. Poza tym w kolorze nie ma żadnych różnic.

Both polishes have gorgeous, cobalt blue colour, perfect for summer. As you can see on the picture, the're practically identical, with only one difference - My Secret has a bit lighter shade - but that's all.


Jeśli chodzi o jakość, z obu jestem dość zadowolona, jednak My Secret trzymał się u mnie trochę dłużej niż Miss Sporty - niewiele, ale jednak ;)

If it comes to quality, I'm pretty pleased with both of them, but My Secret lasted on my nails a bit longer that Miss Sporty - not much, but always ;)


No i to tyle, taka szybka notka na upalny dzień ;) Do zobaczenia!

And that would be it, quick post for a hot day ;) See you!  

14 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, nie odróżniłabym ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, z daleka wyglądają dokładnie tak samo ;p

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo podobnie. Oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor identyczny, ale bardzo fajny na lato :)

    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w moim kosmetycznym rozdaniu :)- http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/2013/07/konkurs-pierwsze-rozdanie-kosmetyczne-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym takiego nie miała, ale co kto woli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekny odcien, o jeju jeku :D

    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor... szkoda, ze ja toleruje tylko perłowe... brak mi odwagi :(

    mam nadzieje, ze zajrzysz do mnie?
    ciekawa jestem Twojej opinii..

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuj na początek bardziej stonowanych kolorów, jak beże czy brązy, a potem możesz stopniowo przechodzić do bardziej kolorowych, w końcu wakacje to czas szaleństw, nie ma się czego wstydzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie Miss Sporty jest troszkę ciemniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień! :D jestem fanką takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kolorek z miss sporty i bardzo go lubie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń