sobota, 20 lipca 2013

Lovely Baltic Sand #1

Eh, znowu nie miałam dostępu do internetu przez dwa dni i teraz muszę nadrabiać zaległości... W każdym razie dzisiaj pokażę wam mój pierwszy piaskowy lakier z Lovely. Kupiłam go już jakiś czas temu, ale kompletnie o nim zapomniałam i wpadłam na niego niedawno, przeglądając moją kolekcję lakierów ;) Kosztował mnie około 8-9 zł za 8 ml.

Eh, I haven't had access to the Net for two days again and now I have to catch up... Anyways, today I'm going to show you my first nail polish with sand effect from Lovely (Polish brand Wibo). I've purchased it some time ago but completely forgot about and reminded recently while looking through my nail polish collection ;) It cost like $3 or so for 8 ml (0.28 fl oz).


Lakier oprócz cudownego piaskowego wykończenia ma również przepiękny kolor.  Jest to bardzo letni, czerwono-złoty brokat, mieniący się w słońcu ;)

Beside gorgeous sand finish this polish also has beautiful colour. It's very summer-time glitter in the shades of red and golden, really shiny in the sun ;)


Kryje już po jednej warstwie, czym byłam niewiarygodnie zaskoczona. Próbowałam nałożyć drugą dla pewności, ale nie wyglądało to ciekawie, więc zrezygnowałam. Ma bardzo fajną konsystencję, która nie utrudnia malowania i szeroki pędzelek, schnie dość szybko.

It covers already after one coat, which I was incredibly surprised by. I've tried to apply the second coat but it didn't look well, so I gave up. It has pretty fine consistency that doesn't make painting any harder, and wide brush, dries quite quickly.


Trwałość nie jest szczególnie dobra, jak większość lakierów z Wibo. Ten trzymał się dwa dni bez odprysków, a trzeciego musiałam go zmyć, co też nie było prostym zadaniem.

Lasting isn't particularly  good, like most of Wibo's polishes. This one held on my nails for two days without chipping off and the third day I had to remove it (which wasn't an easy task too).


To wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;)

19 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładny :) Ja posiadam zółtka z tej kolekcji i bardzo go lubię. Mój trzyma się długo, bo do 5 dni. Może trwałość zależy od koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, chociaż na moich paznokciach mało co się długo trzyma ;)

      Usuń
  2. Ten lakier jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny *-*
    Zapraszam do nas , zaobserwujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis :)


    zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te piaskowe lakiery od Wibo, a u siebie mam tylko niestety jeden - niebieski. Szkoda iż mają tak bardzo mało kolorów do wyboru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gama kolorystyczna mogłaby być większa...

      Usuń
  6. mam ten piasek i mimo początkowej niechęci efekt na paznokciach bardzo mi się spodobał :) maluję dwie cienkie warstwy lub jedną na czerwony lakier, żeby podbić kolor :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe rozwiązanie, dzięki ;)

      Usuń
  7. ten kolor jest najładniejszy z całej 3 kolorowej ;) kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam piaski a jeszcze zadnego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz wybrać się na zakupy, polecam ;)

      Usuń