niedziela, 7 lipca 2013

My Secret #167 Kiwi

Kompletnie nie miałam wczoraj czasu na napisanie notki (a podobno w wakacje miałam mieć więcej czasu), więc zabieram się za to dzisiaj ;) Niedawno zobaczyłam na stronie Polskich Lakieromaniaczek, że My Secret wypuściło nową, pachnącą kolekcję lakierów do paznokci. Od razu poleciałam do Natury i wybrałam sobie dwa kolorki, które najbardziej mi się spodobały i dzisiaj pierwszy z nich ;) Kosztowały 8 zł, jeśli dobrze pamiętam, za 10 ml.

I had completely no time to write a blog post yesterday (and I thought I'd have more time on holidays), so I'm doing it now ;) Recently I've seen on Polish Polishaholics' website that My Secret came out with a new scented collection so I immediately went to a drugstore and purchased two shades that I really liked. My Secret is a Polish, really cheap brand. As far as I remember, these products cost about $2,5 for 10 ml (0.35 fl oz). That's the first of them ;)


Nazwa tego lakieru idealnie pasuje do koloru, który bardzo przypomina owoc kiwi. Jest to bardzo soczysta zieleń z czarnymi, całkowicie matowymi drobinkami (nie bardzo wiem, czy mogę tak nazwać te elementy, skoro w ogóle nie są błyszczące), które od razu mnie zainteresowały. Na zdjęciach widać je dopiero po powiększeniu :/

The name of this polish perfectly fits to its shade, it really reminds me of kiwi fruit. It's a really juicy green with black, completely matt shimmer (I'm not sure if I can call these elements shimmer since they're not shiny at all), which made me very curious right away. On the photo you can see them only after zooming.


Ma bardzo fajny, szeroki pędzelek, jednak mógłby być nieco zaokrąglony, zamiast ścięty na prosto. Konsystencja też jest niczego sobie, całkiem dobrze kryje już po dwóch warstwach i szybko wysycha. Jeśli chodzi o zapach, to jest on dosyć specyficzny, ale w miarę przyjemny.

It has pretty nice, wide brush, but it could have a bit round shape at the edge instead of being cut straight. Consistency isn't bad as well, it covers after two coats already and dries really quickly. The smell that is advertised in this collection is a bit specific, but quite pleasant.


Bardzo mi się podoba trwałość tego lakieru, bo wytrzymał aż trzy dni bez szkód, dopiero czwartego dnia zaczął odpryskiwać. Jestem tym szczególnie zdziwiona, bo w tym czasie robiłam zakupy na targu, a do tego przymierzałam buty, a to wytrzymuje u mnie mało który lakier ;) Jak najbardziej polecam.

I really like the lasting of this nail polish, it held on my nails for three days without any damage, only the fourth day vit started to chip off. I'm especially surprised because I was shopping at a market and trying on various shoes at the time, and these are things that only a few nail polish survive on my nails ;) I fully recommend it. 


To wszystko na dziś. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;)  
 

9 komentarzy:

  1. Kiwiowego jeszcze nie widziałam, ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie przypomina kiwi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zielonego, ale ten odcień jest dosyć ciekawy i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie byłam fanką tego koloru na paznokciach, ale ten odcień jest całkiem całkiem ;D

      Usuń
  4. Odważny kolor, na lato w sam raz, zapraszam na konkurs z ciuszkami :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładny kolor, w sam raz na wakacje ;)

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń