poniedziałek, 9 września 2013

Delia Coral Prosilk Limited Edition #M03

Eh, masakra, cały dzień dzisiaj pada i w ogóle tak jakoś smutno... Ale przynajmniej jutro luźniejsze lekcje i mam nadzieję, że pogoda się poprawi ;)
Dzisiaj pokażę wam lakier z nowej limitowanej kolekcji z Delii. Pojawiła się ona jakoś w wakacje, a kiedy tylko zobaczyłam je u mnie w drogerii Vica, od razu pobiegłam zobaczyć, czy coś mi się spodoba. Tym sposobem wyszłam z dwiema buteleczkami lakierów, które spodobały mi się najbardziej. Kosztowały 5 zł za 11 ml.

Eh, it's a masacre, it's raining all day long and the atmosphere is rather sad... But at least there are a bit more casual lessons tomorrow and I hope the weather will be better ;)
Today I'll show you a polish from new limited edition of Polish brand Delia. It came out on summer but appeared in my drugstore at the end of holidays, so when I saw them I practically run to the container to see if I like any of the polishes. This way I got two bottles that I liked the most and today's first of them. It costs less than $2 for 11 ml (0.37 fl oz).


Baza tego lakieru ma taki liliowo-różowa i zatopiono w niej czerwony, niebieski, zielony i srebrny brokat. Początkowo myślałam, że efekt będzie przypominać lakiery z Golden Rose Jolly Jewels (105 i 110, które już recenzowałam), ale tutaj brokat jest nieco większy i ma więcej kolorów.

The base of this polish is a bit lilac pink and it has a red, blue, green and silver glitter in it. Firstly I thought that the effect would be similar to Golden Rose's Jolly Jewels polishes (105 and 110 that I've already reviewed), but there the glitter is bigger and has more colours.


Pędzelek jest szeroki, tak jak lubię. Lakier ma dość rzadką konsystencję, ale nadal dobrze nakłada się go na paznokcie. Przy pierwszej warstwie ciężko było nałożyć brokat, ale przy drugiej zaczął trzymać się paznokcia. Po dwóch warstwach można uzyskać nie pełne, ale bardzo dobre krycie. Na upartego można by nałożyć trzecią, ale moim zdaniem nie było problemu. Szybko wysycha.

The brush is wide as I like. The polish itself has rather thin consistency but still good to apply on nail. Applying the first coat it's a bit hard for the glitter to hold on the nail, but the second one is much better. After two coats you can get not full, but really good coverage and you could apply the third one but I think it's not necessary. Dries quickly.


Jestem szczerze zaskoczona trwałością. Wytrzymał około czterech dni, o ile dobrze pamiętam, z małymi tylko odpryskami i obtarciami. Naprawdę lakier ma bardzo fajną jakość ;)

I'm truly amazed with the lasting. This polish held like four days, if I remember correctly with only small abrasions and chip offs. It has really nice quality ;)


Drugi lakier z tej serii, który posiadam pokażę wam w następnej notce, więc zapraszam ;)
To wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

The second polish from the series that I own will be shown in the next post ;)
And that's all for today, see you!  

6 komentarzy:

  1. Lakier ładnie wygląda;) Ciekawi mnie jedynie czy miałaś problem ze zmywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie wiem, bo przezornie użyłam bazy peel off z Essence, ale sprawdzę to przy zmywaniu tego drugiego ;)

      Usuń