czwartek, 5 września 2013

Delia Matt Effect #404

Jestem wykończona, właśnie przeżyłam osiem niezwykle męczących lekcji... Mój plan w tym roku jest po prostu okropny :( Ale piszę notkę teraz, dopóki nie ma nauki i mam czas na dwie w tygodniu ;)
Pokażę wam dzisiaj lakier z Delii z serii matowej, który posiadam chyba już od półtora roku, jeśli się nie mylę. Lakiery z tej kolekcji mają po 7 ml i kosztują na pewno poniżej 5 zł.

I'm exhausted today, I've just survived through eight very tiring lessons... My schedule is horrible this year :( But I'm writing this post today since I still have time to do two in a week because there's no studying yet ;)
Today I'll show you a polish from a matt series from Polish brand Delia. This particular copy I've owned for like one and a half year if I'm not mistaken and I bought it for less than $2 for 7 ml (0.25 fl oz). 


Znalazłam ten kolor szukając czegoś stonowanego na rozpoczęcie roku, co pasowałoby do galowego stroju i ten wydał mi się idealny. Jest to lakier o wykończeniu matowym w kolorze jasnego, brudnego różu. Śliczny, delikatny kolor, świetnie nadaje się na co dzień.

I found this colour while looking for some polish good for start of the school year and glamorous outfit and this one seemed perfect. It's a matt finish polish in a colour of light dirty pink. In my opinion it's a beautiful, subtle shade, great for everyday manicure.


Nakładało się go bardzo przyjemnie, ma fajną konsystencję, która nie rozlewa się na skórki i szeroki pędzelek, które uwielbiam (co prawda mój był nieco krzywo przycięty, stąd braki przy skórkach, ale dało się przeżyć ;p). Kryje bez problemu po dwóch warstwach i bardzo szybko wysycha.

Applying this polish was really pleasant, it has a nice consistency, that doesn't spread onto cuticles, and a wide brush that I love (although my copy was a bit crooked, but whatever ;p). Covers after two coats and dries very quickly.


Muszę przyznać, że nie jest to lakier o najlepszej trwałości, ale nie można się spodziewać wszystkiego po produkcie za 5 zł. Wytrzymał na moich paznokciach dwa dni bez skazy, a trzeciego zaczęły się pojawiać odpryski. Zmywało się go bardzo szybko i komfortowo.

I have to admit that this is not a polish with the best lasting ever, but you can't expect everything for that cheap product. It lasted on my nail two days without any damages and the third day it started to chip off. Removing it was rather quick and comfortable.


To wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia ;)

That's all for today. See you ;) 

9 komentarzy:

  1. Ładny kolorek :) Ale wole błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 lekcji to faktycznie wyczerpujące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja w poniedziałki i czwartki, a reszta 6, 7 godzin :(

      Usuń
    2. u mnie podobnie, tylko, ze w czwartki mam 5 <3

      Usuń
  4. ładny kolorek :) nie martw się, ja całe liceum miałam 8 godzin w tyg ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko się prezentuje na paznokciach :) zobaczysz jak to jest na studiach, gdy na jednym przedmiocie siedzisz 1,5h :P


    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń