sobota, 28 września 2013

Golden Rose Holiday #63

Nie wierzę, miesiąc szkoły, a już mamy sprawdzian co drugi dzień :( Ale przynajmniej mam za sobą polski, którego tak się bałam tydzień temu, i nie było aż tak źle ;)
Dzisiaj kolejny z zakupionych przeze mnie w Kaliszu lakierów z Golden Rose. Tym razem seria Holiday, czyli piaskowa, na którą czaiłam się od dawna i w końcu znalazła się w moich łapkach ;D Lakiery te mają 11,3 ml i, podobnie jak Jolly Jewels, kosztują 12,90 zł.

I can't believe that a  month of school has passed by, and we have a test almost every day :( But at least I have the Polish exam I was afraid of last week behind me and it wasn't that bad ;)
Today I'll show another Golden Rose polish purchased when I was in Kalisz. This time it's the Holiday series, the sand affect one, that was tempting me for a long time and I finally got it ;D Those polishes have 11,3 ml (0.38 fl oz) and cost a bit more than $4, just like the Jolly Jewels colletion.


Sorry za moją podobiznę na zakrętce, ale uwierzcie mi, że inaczej nie dało się zrobić zdjęcia ;D
Producent mówi, że lakier ma dawać wykończenie matowe z efektem cukrowej posypki i byłabym skłonna przyznać mu rację, mimo że nie jest to najdokładniejszy opis. Mój ma bardzo jasny różowy kolor z różnokolorowymi drobinkami, które są jednak bardziej widoczne w buteleczce niż na paznokciu.

Sorry for my reflection on the nut, but believe me, that was the only way to take a photo ;D
Producer says, that the polish should give a matt finish with a sugar powder and I'd even agree with this, but this is not the best description. My one has pretty, very light pink shade with multicolour shimmer, that's more visible in th bottle than on the nail. 


Konsystencja lakieru jest bardzo rzadka, przez co kryje dopiero po dwóch warstwach, co do tej pory nie zdarzyło mi się przy piaskowych lakierach. Dosyć wolno wysycha, ale za to ma fajny, szeroki pędzelek.

Consistency is very thin and because of that it covers after two coats. It was a surprise because all my previous sand effect polishes were one coats. Dries rather slowly, but instead it has a nice, wide brush.

  
Wytrzymuje dość długo, bo trzy, cztery dni, natomiast przez te drobinki zmywa się go po prostu okropnie. Do tego bardzo się brudzi podczas noszenia.

Lasting is really long, three or four days, but because of this shimmer removing it is a massacre. In addition it gets dirty very soon.


Podsumowując, lakier jest fajny, ale spodziewałam się nieco lepszej jakości.
To wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia ;)

On balance, the polish is good, but I expected a bit better quality.
That's all for today. See you ;)   

19 komentarzy:

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, choć to zupełnie nie moja bajka;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne te pazurki !
    piekny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na rozdanie próbek kremów do mnie wystarczy napisać komentarz pod postem i wysłać adres do wysyłki na email!

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej jeszcze kilka godzin trwa u mnie rozdanie a w nim m.in tusz loreal ! zapraszam Cię do udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz pazurki^^
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for your comment on my blog & cute pink nails! ;)

    XoXo, Kimberly
    http://www.AccordingtoKimberly.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przeszła mi ochota na piaski, ale gdybym miała wybierać, do koszyka wpadła by właśnie marka GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku co ja ostatnio przeżyłam w GR jak wybierałam te lakiery :D nad tym też się zastanawiałam ale wreszcie wpadł mi taki ciemno różowy , niebawe ujrzy śiwatło dzienne na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam z niecierpliwością ;D

      Usuń
  10. What a pretty pink! I really like the textured finish. :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem co wy widzicie w tych bezdrobinkowych piaskach :P Ten wygląda jak jakiś nierozpuszczony budyń :D

    OdpowiedzUsuń