niedziela, 22 września 2013

Golden Rose Rich Color #50

Jestem przerażona tym, że mam we wtorek sprawdzian z epoki z polskiego i jeszcze nic nie umiem. Niby wiem, że ucząc się kilka dni wcześniej i tak będę musiała uczyć się dzień przed, bo zapomnę czego uczyłam się tydzień temu, ale nie wiem, jak ja to ogarnę :(
Może pisząc tę notkę trochę się odstresuję. W zasadzie post miał być wczoraj, ale rozładował mi się aparat i w całym domu nie mogłam znaleźć żadnych baterii ;D
Dzisiaj nareszcie pierwszy z lakierów Golden Rose przywiezionych z Kalisza. Kupiłam ich wtedy cztery i resztę pokażę w następnych notkach, bo już nie mogę się ich doczekać na paznokciach ;)
Ten pierwszy pochodzi z kolekcji Rich Color i kosztował 6,90 zł za 10,5 ml. W zasadzie to kupiłam go tak na pocieszenie, bo chciałam kupić 109 z Jolly Jewels, ale wszystkie egzemplarze były jakieś stare, więc wybrałam sobie ten ;)

Omg, I forgot that I have to translate it, this text is huge ;D
Anyways, I'm so frightened by the Polish test on Tuesday and the fact that I haven't studied yet. Well, I know that if I studied a few days before I'd have to study the day before anyways, because my memory skills I dramatically low, but I've no idea how to get over this :(
Maybe writing this post will get me less stressed. Actually I should appear yesterday, but my camera had damped and I haven't found any batteries at home ;D
Today finally I'll show you the first of Golden Rose polishes brought from Kalisz. I've purchased four of them this time and the rest will be shown in the next posts couse I can't wait to have it on my nails ;)
This one is from Rich Color series, that I haven't tried yet and it costs in Poland a bit more that $2 for 10,5 ml (0.37 fl oz). I bought it quite accidentally because I wanted to get 109 from Jolly Jewels series but all the copies they had were a bit old so instead I picked this one;)


Długo się zastanawiałam, który kolor wybrać. W końcu zdecydowałam się na ten, bo mam dużo ubrań w podobnej kolorystyce i jest dla mnie dość uniwersalny. Jest to bardzo rozbielony koral o kremowym wykończeniu.

For a long time I've been thinking which colour to choose. Finally I decided to pick this one, cause I have many clothes in similar shades and it's quite universal for me. It's a very bleached coral with creme finish.


Lakier ma fantastyczny pędzelek, szeroki i bardzo wygodny. Konsystencja średnia, ani rzadka ani gęsta, kryje po dwóch warstwach, jednak dosyć wolno wysycha.

The polish has a awesome brush, wide and really comfortable. Consistency is average, neither thin nor thick, covers after two coats but dries rather slowly.


Trzyma się raczej standardowo, jak na moje paznokcie, bo niecałe trzy dni. Zmywa się go bez problemu, jednak nieznacznie barwi płytkę pazkokcia.

Lasting is rather normal for my nails, less than three days. Removing it is simple but it slightly colours nail plate. 


I to tyle na dzisiaj, do zobaczenia ;)

And that's all for today, see you ;)  

21 komentarzy:

  1. Kolor ładny, a odnośnie spr. może jakoś dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy temat malowania paznokci, łądny kolor :) Będziemy częściej do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u Ciebie jeszcze letnio i kolorowo na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, korzystam, póki jeszcze można, jakoś się w końcu trzeba pocieszyć w taką pogodę ;)

      Usuń
  4. fajny lakier;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. That's a really pretty shade on you! Love it! :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny kolor :) uwielbiam takie korale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek ciekawy ale szkoda,że zabarwia płytkę:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny kolorek ! uwielbiam koralowe dodatki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to jeden z moich ulubionych kolorów ;)

      Usuń
  9. Sliczny kolor. Bardzo soczysty i o dobrej pigmentacji. Jezeli jakis lakier barwi plytke paznokcia, to spróbuj base coat lub jakikolwiek bezbarwny lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze używam bazy, ale on barwi mimo tego :(

      Usuń