poniedziałek, 16 września 2013

Virtual Fashion Mania #184 Rock and roll

Uwierzylibyście, że przez cały weekend nie miałam czasu napisać postu na blogu? Albo za dużo się uczę, albo oglądam za dużo seriali ;)
W każdym razie dzisiaj pokażę wam lakier z Virtual, pod-marki firmy Joko, który zakupiłam wiosną w Biedronce już z myślą o sezonie jesienno-zimowym za ok. 5 zł za 10 ml.

Would you believe, that the whole weekend I had no time to write a blog post? Apparently I either study too much or watch too much TV series ;)
Anyways, today I'll show you a polish from Virtual which is a brand of Polish company called Joko. I purchased it on spring, thinking about fall and winter season for less than $2 for 10 ml. Usually they're a bit more expensive, but I've bought it in a discount so the price was lower.


Oczywiście nie znalazłam żadnego oznaczenia na buteleczce, więc zaraza sprawdziłam go w internecie i dowiedziałam się, że jest to kolor #184 Rock and roll. Muszę przyznać, że nazwa jest dość adekwatna, ponieważ mamy przed sobą śliczny, ciemno purpurowy odcień o kremowym wykończeniu.

Of course I didn't find any number or name on the bottle, but that's normal with cosmetics specially produced for a discount. But I've searched it in the Net and found out it's #184 Rock and roll. I have to say that the name is quite maching because we have a beautiful dark purple shade with creme finish.


Generalnie nakłada się całkiem dobrze. Ma nieco wodnistą konsystencję, ale za to fajny, dość szeroki pędzelek, kryje po dwóch warstwach i raczej szybko wysycha.

Generally applying is good. It has a bit watery consistency, but instead it has a nice, wide brush, covers after two coast and dries rather quickly.


Trzyma się bardzo dobrze, bo trzy dni bez skazy, dopiero czwartego pojawiły się małe odpryski. Łatwo się go zmywa, jednak barwi nieco paznokcie, mimo nałożenia bazy.

Lasting is really good, it held three days with no flaws, the fourth day started to chip off a little. Removing it is easy, but it colours the nails a bit, despite having a base coat.


Podsumowując, myślę, że mogę polecić ten lakier, jeśli traficie gdzieś na tą serię, śmiało możecie brać ;)
I to wszystko na dziś. Do zobaczenia!

On balance, I think I can recommend this polish with a clear conscience and if you find this series somewhere, you can buy it with no doubt ;)
And that's all for today. See you!

15 komentarzy:

  1. śliczny kolorek :) lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się takie podobają na jesień ;)

      Usuń
  2. I to jest kolor którego szukałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. duży plus za szybkie wysychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnego lakieru od Virtal , kolor jest śliczny ,ale szkoda ,że barwi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi sie takie kolorki

    zapraszam na rozdanie do wygrania kosmetyki orientana

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie ciemne fiolety szczególnie zimą :) a z dodatkiem srebra, to już mogę iść w sylwestrowe tany :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, uwielbiam fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kolor. Nigdy nie mogę dostać odpowiedniego odcienia, ale wydaje mi się, że to właśnie TEGO szukam :D Muszę sprawdzić w drogerii następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń