sobota, 26 października 2013

Essence Colour&Go #116 Gorgeous blig bling

Jak miło, nareszcie doczekałam się tygodnia, który nie będzie taki zły, nie mam dużo nauki i do tego ładna pogoda ;)
A dzisiaj chciałabym pokazać wam kolejny z 26 lakierów z rozdania u Mani, której jeszcze raz dziękuję ;* Do tej pory nie miałam dobrych doświadczeń z nowym designem serii Colour&Go z Essence, o czym możecie przeczytać tutaj, ale muszę przyznać, że ten mile mnie zaskoczył ;) Lakiery te mają 8 ml i kosztują ok. 7-8 zł.

How nice, this week finally isn't so bad for me, I don't have too much studying and there's nice weather ;)
Today I'd like to show you another of 26 polishes that I won in a giveaway at Mania's, who I wanna really thank ;* 
Until now I haven't had any good experiences with new design of Essence's Colour&Go series, and you can read about it here, but I have to admit that this one really surprised me ;) These polishes have 8 ml (0.27 fl oz) and in Poland they cost about $3.


Myślę, że nazwałabym ten kolor takim rudawo-pomarańczowym. W tej bazie zatopione są złote flakies, małe, opalizujące kawałeczki folii, z braku lepszego określenia. Kiedy go zobaczyłam od razu przyszła mi na myśl złota polska jesień ;)

I think this colour could be described as ginger-orange. There are golden flakies, small shiny patches of foil, from lack of better words, sunken in this base. When I saw it the 'golden Polish autumn' immediately came into my mind ;)


Lakier ma szeroki, bardzo funkcjonalny pędzelek i raczej gęstą konsystencję. Mimo to czasami trzeba nałożyć dwie warstwy, zwłaszcza jeśli są one cienkie, ale dość szybko zasycha. Jestem jednak bardzo zaskoczona, bo w przeciwieństwie do mojego zielonego, ten nie ma tendencji do bąbelkowania ;)

The nail polish has a wide, functional brush and rather thick consistency. In spite of this, sometimes there's a need to apply two coats, especially if they're thin, but the polish dries quite quickly. What surprised me was that it doesn't tend to make bubbles, unlike the green one I have ;)


Wytrzymałość tego lakieru jest dosyć średnia, bo wytrzymuje na moich paznokciach około trzech dni. Zmywało się go też raczej średnio, ani łatwo jak kremowe lakiery, ani trudno jak brokatowe. 

Lasting of this polish is quite ordinary, because it's held on my nails about three days. Removing it was also rather average, neither easy like creme polishes, nor hard like glitter ones.


Myślę, że mogę go polecić, jestem z niego zadowolona.
Do zobaczenia ;)

I think I can recommend it, I'm satisfied with it.
See you ;) 

20 komentarzy:

  1. ciekawy choć to nie moja kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię od czasu do czasu takie kolorki ;D

      Usuń
  2. nie moje kolorki ;) ale wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, ładny
    pozdrawiam i zapraszam do siebie A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a warm, intense orange! Really pretty for fall. :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością obserwuję ;) i zapraszam do siebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda całkiem fajnie, ale ja jakoś bardzo źle się czuję w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute color ;)

    Xo, Kimberly

    http://www.AccordingtoKimberly.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię lakiery tej firmy :)

    pozdrawiam i zapraszam też do siebie :)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń