sobota, 5 października 2013

Golden Rose Impression #15

Chyba się załamię, same kartkówki, sprawdziany i czasochłonne zadania domowe w tym tygodniu... Nie chciałby ktoś za mnie się pouczyć na sprawdzian z polskiego? ;p
Dzisiaj pokażę wam lakier, który zrobił furorę w mojej klasie, mianowicie piórkowa seria Impression z Golden Rose. Jak na top coaty, lakiery te są dość drogie, bo kosztują 12,90 zł za 11,3 ml, ale jak najbardziej warto ;)

This is insane, this week we have tests, exams, and time-taking homework all the time... Guess you woudn't like to study for Polish exam instead of me, would you? ;p
Today I'll show you a polish that was very liked by girls from my class, the feather Impression series by Golden Rose. I have to admit that it's a bit expensive for a simple top coat - over $4 for 11,3 ml (0.38 fl oz) - but it's worth its price ;)


Jak już mówiłam, jest to bezbarwny top coat, w którym zatopione są cieniutkie koralowe i białe paseczki, czyli tzw. piórka. Pięknie prezentuje się na paznokciach, zarówno sam, jak i na innym lakierze, co możecie zobaczyć na zdjęciach (na palcu serdecznym użyłam go samego, a na pozostałych dałam pod niego Golden Rose with proteins nr 330). ;)

As I said before, it's a transparent top coat with narrow little coral and white strips, so called feathers sunken in it. It looks amazing on the nails both with or without any base, which you can see in the photos (solo on my ring finger and with Golden Rose with proteins no 330 underneath on the rest). ;)

 
Jeśli chodzi o nakładanie go osobno, to chyba nie da się uzyskać pełnego krycia, ale po trzech warstwach uzyskujemy ładny efekt. Jako top coat użyłam dwóch warstw, bo po jednej piórek było niezbyt dużo jak na mój gust. Troszkę wolno zasycha, ale ma fajną konsystencję i nie trzeba męczyć się, żeby w ogóle wyłowić piórka ;)

About applying it solo, I don't think perfect cover can be given, but after three coats the effect is quite nice. When I used it as a top coat, I applied two coats, because after one there were too little feathers in my opinion. Dries rather slowly, but has a nice consistency, so it wasn't hard to get the feathers onto the nail ;)


Generalnie dosyć dobrze trzyma się na paznokciach, około 3-4 dni, ale zmywanie go jest po prostu koszmarne, męczyłam się z tym chyba ze dwadzieścia minut! :(

Generally speaking it last on the nails really well, about 3-4 days, but removing it is a disaster. I think I tried to take it off for like twenty minutes! ;(


Reasumując, jeśli lubicie taki efekt na paznokciach, to jak najbardziej polecam ten lakier. Chyba zastanowię się nad zakupem jeszcze jednego koloru z tej serii ;)
To wszystko na dziś, do zobaczenia!

To sum up, if you like such an effect on your nails, then I'd really recommend this polish. I think I'll even think about buying another colour from the series ;)
That's all for today, see you!

10 komentarzy:

  1. Niespecjalnie mi się podoba ten lakier;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Wolę lakiery piaskowe.

      Usuń
    2. Gusta są różne, mnie na przykład się bardzo podoba ;)

      Usuń
  2. nie do końca w moim stylu, ale zawsze jest to jakaś odmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie nie bardzo przemawia w takiej wersji, ale może jako dodatek do zdobień byłby lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie to wygląda :) Ja jeszcze nie mam tych piórek ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. That's a really pretty color for the bar glitters. :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mój gust ;]
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń