sobota, 30 listopada 2013

Revlon #360 Mischievous

Znowu ma tyle rzeczy do zrobienia na poniedziałek i znowu mi się nie chce. Standard. Ale przynajmniej ruszyłam wreszcie z Panem Tadeuszem i myślę, że za dwa dni go skończę ;)
A dzisiaj lakier z Revlonu, jeden z dwóch, które posiadam. Kupiłam go w zeszłym roku, będąc na konkursie recytatorskim w Poznaniu. Nie udało mi się wygrać, więc na pocieszenie kupiłam sobie lakier, bo akurat były na promocji za 10 zł w Hebe ;) Wydaje mi się, że oryginalnie kosztowały ok 20-25 zł za 14,7 ml.

Again I have so many things to do for Monday and as usually I don't feel like actually doing it. But at least I've  finally moved on with Pan Tadeusz (Sir Thaddeus, I believe), a Polish epic poem by Adam Mickiewicz for my Polish classes and I think I'm finishing it in like two days ;)
But today I'll show one of two Revlon polishes I have. I bought it last year being at a reciting contest in Poznan. I didn't manage to win the contest so I purchased a nail polish to cheer up because they were on a sale for $3 ;) I suspect they're like $7-8 in Poland for 14,7 ml (0.52 fl oz).


Właśnie zauważyłam, że w buteleczce ten lakier wygląda trochę, jakby był niedokładnie wymieszaną mieszanką dwóch innych. Nie wiem kiedy tak się stało, ale na paznokciach wychodził ładnie. Lakier ma wykończenie kremowe i jest to dość ciężki do określenia kolor, taki szaro-fioletowo-brązowy.

I've just noticed that in the bottle it looks a bit like a not-so-mixed mixture of two others and I don't know why. The polish has a creme finish and it's actually a hard to define colour, such a grey-violet-brown.


Pędzelek jest raczej standardowy, niezbyt szeroki, ale też nie zbyt wąski. Konsystencja też raczej normalna, nieco podchodząca pod rzadką. Kryje po dwóch warstwach, a nawet po jednej grubszej i szybko wysycha. Mocno bąbelkuje, czym się nieco zawiodłam. Z początku myślałam, że chodzi o top coat, ale z następnym lakierem nie miałam tego problemu, więc to chyba wina Revlonu.

Brush is rather ordinary, not so wide, but either not so narrow. Consistency is also very normal, a little bit thin maybe. Covers after two thin or one thicker coat and dries quickly. It makes some bubbles, which it disappointed me with. At the beginning I thought it was because of the top coat but it didn't appear on the other polish so that's probably Revlon's fault.


Trzymał się bardzo dobrze, bo pięć dni i jestem pewna, że trzymałby się dłużej, ale te bąbelki doprowadzały mnie do szału. Wyglądało to bardzo nieestetycznie, więc w końcu go zmyłam. Zmywanie przebiegało bez problemu.

It lasted really nicely, five days at least. I say 'at least' because it would certainly last longer, but I couldn't stand those bubbles. They looked so unesthetically so I eventually removed the polish. Removing was easy.


Martwią mnie te bąbelki, muszę jeszcze pokombinować z ilością warstw i top coatem, bo poza tym jest bardzo fajny.
Do zobaczenia ;)

What worries me are these bubbles. I need to try it with other quantity of coats, other top coat or so, because besides that it's a really good polish.
See you ;)  

12 komentarzy: