sobota, 16 listopada 2013

Wibo Extreme Nails #61

Nie chce mi się rozwiązywać tych testów na olimpiadę z angielskiego. W zamian napiszę notkę, w końcu tutaj też ćwiczę język, prawda? ;D
Dzisiaj kolejny lakier z paczki od Mani, tym razem z Wibo. Extreme Nails jest jedną z dwóch serii Wibo, których nie miałam jeszcze okazji próbować, wię to był mój pierwszy raz ;) Lakiery te mają 8 ml i kosztują ok. 8 zł, o ile dobrze pamiętam.

I have to do test for English olympiad, but I don't feel like doing it, so instead I'm writing a post because I practise my English here too, don't I? ;D
Today I'll show the next polish from Mania's package, this time from Wibo. Extreme Nails is one of two Wibo's series that I haven had no opportunity to try yet, so that's my first time ;) These polishes are 8 ml (0.28 fl oz) and cost like $2 or so, if I remember correctly.


Kolor jak dla mnie typowo jesienno-zimowy, taka codzienna szarość, z tonami lekkimi fioletu i niebieskiego, ale nie w każdym świetle jest to widoczne. Wykończenie jest kremowe.

The colour is typically fall and winter, such a nice, everyday grey, with slight tones of violet and blue, but it's not actually visible in every lighting. The finish is creme. 


Lakier ma dość rzadką konsystencję, ale nie rozlewa się zbytnio na skórki. Ma szeroki, płaski pędzelek, kryje po dwóch warstwach i szybko wysycha.

The polish has quite thin consistency, but doesn't spread onto cuticles so much. It has a wide, flat brush, covers after two coats and dries quickly.


Generalnie trzymał się dość dobrze przez cztery dni, natomiast musiałam go zmyć, bo na brzegach niektórych paznokci pojawiły się takie nieestetyczne czarne linie, jakbym połamała paznokcie. Zmywało się go bardzo łatwo.

It generally has held rather well for four days, but I had to remove it because on the edges of a few nails some black unappealing lines had started apperaling, just like I would have broken my nails. And that was weird. But removing it was easy.


Nie jestem do końca przekonana do tego koloru, ale nie jest zły. A wy co myślicie? ;)
Do zobaczenia ;)

I'm not fully convinced to this colour, but it's not so bad either. And what do you think? ;)
See you!

7 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubię takie szare lakiery, pasują do wszystkiego w co się ubierzemy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor faktycznie pasował mi do wszystkiego, ale troszkę dziwnie się czułam, mając go na paznokciach ;D

      Usuń
  2. Włąsnie poluję na taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak najbardziej polecam ten ;)

      Usuń