niedziela, 24 listopada 2013

Wibo Extreme Nails #65

Wczoraj miałam połowinki i z tego powodu nie napisałam tej notki wczoraj. Byłam tak podekscytowana, a jednocześnie zdenerwowana, że kompletnie nie mogłam się skupić na niczym innym ;) Ale dzisiaj jestem już po, a impreza była fantastyczna! ;D
Dzisiaj kolejny z lakierów od Mani, znów z serii Extreme Nails od Wibo (pierwszy pokazywałam w poprzedniej notce). Malując nim paznokcie zauważyłam, że kolor coś mi przypomina. Poszperałam w moich lakierach i odkryłam, że wygląda bardzo podobnie do Lovely Color Mania w nr 383, ale jeszcze nie sprawdzałam tego na paznokciach. Mogę zrobić porównanie, jeśli chcecie ;)

Yesterday I had my Half-way Ball (I believe that's how it's called in English; is there even such thing in other countries than Poland?). I was so excited and so nervous as well, that I couldn't focus on anything ;) But today it's already over and the party was awesome! ;D
Today the next polish from Mania, from Wibo's Extreme Nails series again (the first on I've shown last time). While painting my nails I noticed that the colour reminds me of something. I went through my nail polis collection and found out it looks really similar to Lovely's Color Mania in 383, but I haven't checked it on my nails yet. I can do a comparison post if you want ;)


Jest to kolejny z naturalnych kolorów w mojej kolekcji, taki taupe, beżowoszary odcień o kremowym wykończeniu.

It's another natural shade in my collection, such a taupe, beige-grey colour with completely creme finish.


Lakier ma szeroki, płaski pędzelek i dość rzadką konsystencję. Do pełnego krycia potrzeba dwóch grubszych lub trzech cieńszych warstw. Wysycha bardzo wolno i trzy razy musiałam robić poprawki, bo nie umiem przez 15 minut siedzieć w miejscu po pomalowaniu paznokci.

The polish has a wide, flat brush and rather thin consistency. To a perfect cover you need two thicker on three thinner coats. Dries really slowly and I had to make corrections three times, because I can't sit still for 15 minutes after painting my nails.


Tak samo jak poprzedni, ten też trzyma się bardzo fajnie, około czterech dni. Jednak również tak samo jak przy poprzednim, na paznokciach po kilku dniach powstają nieestetyczne, czarne linie, więc i tak trzeba go zmyć. Zmywa się bez problemu.

Just as the last one it holds really nicely, about four days. But just as on the last one, the unesthetic black lines start to show on the edges after a few days, so it needs to be removed anyways. Removing isn't a problem.


Muszę przyznać, że ten kolor dużo bardziej przypadł mi do gustu, wydaje mi się, ze lepiej wygląda na moich paznokciach ;)
Do zobaczenia!

I have to admit that this colour is much more 'mine' than the other one, I think it fits my nails better ;)
See you!      

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, jesienny lakier do paznokci :) w sam raz do swetrów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek :)

    Wersja angielska ma sporo błędów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwiłabym się, pisałam na szybko, bo musiałam się jeszcze pouczyć ;) Jak będę miała więcej czasu to posprawdzam ;D

      Usuń
  3. ma bardzo ładny kolor, a do tego taką trwałość! :) super

    OdpowiedzUsuń