niedziela, 12 stycznia 2014

Avon Nailwear Pro+ Midnight Green

Pamiętacie test z historii, o którym pisałam w zeszłym tygodniu? Był niewiarygodnie trudny i poszedł mi fatalnie. Ale za to dowiedziałam się, że przeszłam w konkursie z angielskiego, więc humor mi się poprawił ;)
A dzisiaj lakier z Avonu, który kupiłam niedawno, chyba w listopadzie, na wyprzedaży za 8 zł za 12 ml. Za taką cenę żal było nie brać, jak mawiała Paninorge, i wzięłam od razu trzy, więc niedługo pokażę wam pozostałe dwa ;)

Remember the History test I was writing about last week? Extremely tough and I think I failed. But, I also got informed that I passed to the next level of English competition. And it really made my mood better ;)
And today I'll show you a nail polish from Avon that I bought recently, like in November or so, on sale for $2 for 12 ml (0.43 fl oz). For that price it was a pity not to take, so I took three ;) I'll show the rest of them soon ;)


Jak tylko go zobaczyłam w katalogu, a potem w internecie, żeby się znów nie zawieść, ten kolor mnie urzekł. Piękna, ciemnobutelkowa zieleń z jasnozielonymi drobinkami, wygląda cudownie na paznokciach, zwłaszcza w sezonie zimowo-świątecznym ;)

When I saw it in the catalog, and then in the Internet, because I didn't want to get disappointed again, this colour was a love at first sight. Beautiful dark bottle green with little light green shimmer, it looks gorgeous on the nails, especially in the winter and holiday season ;)


Ma dość szeroki pędzelek i standardową, może nieco rzadszą konsystencję. Kryje po dwóch cienkich warstwach i raczej szybko schnie.

It has a quite wide brush and common consistency, maybe a bit thiner. Covers after two thin coats and dries rather quickly.


Pod względem trwałości nieco się zawiodłam, bo wytrzymał jakieś 3-4 dni (czyli nieco krócej od innych lakierów z Avonu, które potrafiły wytrzymać niemal cały tydzień), ale i tak nie jest najgorzej. Zmywało się go raczej standardowo.

In terms of lasting I got a bit disappointed, because it lasted like 3-4 days (which is less than other Avon polishes, that could last almost a whole week), but it's not so bad either. Removing was rather easy.


Mimo tej różnicy w trwałości jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, no i kolor jest po prostu boski ;)
Do zobaczenia!

In spite of a difference in lasting period, I really like this polish and the colour is just gorgeous ;)
See you!   

11 komentarzy:

  1. Kolor jest genialny, takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor :)

    przejrzałam całego Twojego bloga i zauważyłam, że mamy odrębny lakierowy gust :) ale przyjemnie się patrzy na Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, mnie takie zielenie też odpowiadają:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) W ogóle bardzo lubię lakiery z tej serii Avonu, dość długo się utrzymują na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sądziłam że nigdy nie nałożę zieleni na paznokcie i to kolor kompletnie na nie, teraz mam na paznokciach brokatowy wibo z zielenią i na dodatek ten Avon bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, jednak cuda się zdarzają ;D

      Usuń