niedziela, 9 lutego 2014

Catrice Revoltaire #C02 Attracting Camouflage

Ale ten czas leci, połowa ferii już za nami... A ja standardowo o notce na bloga przypomniałam sobie wczoraj o 10 wieczorem i średnio mi się chciało obrabiać zdjęcia o tej godzinie, więc zostawiłam to na dzisiaj ;)
A dzisiaj lakier z Catrice, z limitowanki Revoltaire, która była dostępna już baaardzo dawno temu, a ja, również dawno temu, kupiłam go na wyprzedaży za 6 zł za 10 ml. Szczerze mówiąc wzięłam go pod wpływem impulsu i  kiedy wróciłam do domu trochę żałowałam tego zakupu, ale nie jest taki zły ;)

Can't believe the time flies so quickly, half of the winter break just passed.... And I, being the usual me, remembered about the post I was supposed to write yesterday at 10 p.m. and I didn't feel like doing it that late, so I saved it for today ;)
And today I'll show you a Catrice nail polish from Revoltaire limited edition, available looong time ago and I bought it (also long time ago) on sale for like $2 for 10 ml (0.33 fl oz). Honestly, I bought it on the spur of the moment and when I came home I regretted this purchase a bit, but it's not so bad ;)


Ciężko mi opisać ten kolor. Na pewno ma metaliczne wykończenie, może nawet trochę perłowe. Kolor wygląda na na takie jasne stare złoto i sam w sobie średnio mi się podoba, ale jako baza do wzorków wygląda świetnie.

It's really hard to describe this colour. Surely it has metallic finish, maybe even a bit pearl. The colour looks like a light old gold and it's not so pretty itself in my opinion, but looks great as a base for nail art.


Ma szeroki, zaokrąglony pędzelek i rzadką, trochę wodnistą konsystencję. Kryje po dwóch warstwach, ale je dołożyłam trzecią dla lepszego nasycenia koloru i pewnie dlatego schnął niesamowicie długo.

It has a wide, well-rounded brush and thin, a bit watery consistency. Covers after two coats, though I added the third one to get a more incisive colour and probably that's why it dried so long.


Trwałość jest bardzo dobra, czwartego dnia pojawił się jeden niewielki odprysk, a poza tym zmyłam go w stanie nienaruszonym, bez żadnych problemów.

Lasting is really good, the fourth day one small chip appeared, and besides that I removed it flawless, with no problem.


Wciąż nie jestem przekonana do tego koloru, ale pod względem jakości jest całkiem spoko ;)
Do zobaczenia!

I'm still not convinced to the colour, but in terms of quality it's quite ok ;)
See you!      

3 komentarze: