niedziela, 16 lutego 2014

Colour Alike #476 Prząśniczka

Nie mogę uwierzyć, że tego wieczoru kończą się ferie, nie chce mi się iść jutro do szkoły... :(
A dzisiaj pokażę wam ostatni już lakier z Colour Alike od Yasinisi. Tym razem nosi nazwę Prząśniczka i szczerze mówiąc musiałam to wygooglować, bo nic mi ta nazwa nie mówiła. Dla tych, którzy też nie wiedzą: "Prząśniczka" to pieśń St. Moniuszki, ale także część kołowrotka i przędząca kobieta. Mocno się zdziwiłam, bo sądząc po kolorze, myślałam, że to jakaś roślina ;)

I can't believe that my winter break ends this evening and I don't feel like going to school tomorrow... :(
Today I'll show you the last Colour Alike polish I got from Yasinisi. It is called 'Prząśniczka' and, honestly, I had to google it, because I had no idea what is it. Despite my honest will, I couldn't find an English equivalent, but I found out this is a song by Stanisław Moniuszko, part of a reel and a spinning woman. I was really surprised, because basing on a colour I thought it would be some kind of a plant ;)


Lakier ma przepiękny kolor typowej butelkowej zieleni ze srebrnymi drobinkami glassfleck, czyli imitującymi rozbite szkło. Jest bardzo podobny do Midnight Green z Avonu, jednak ma nieco inne wykończenie, aż mnie kusi, żeby zrobić porównanie, więc dajcie znać czy chcecie ;)

This polish has gorgeous colour of a typical bottle green with silver shimmer, glassflecks maybe. It's really similar to Avon's Midnight Green, though I think it has a bit different finish. I'm being tempted to do a comparison, so give me a sign if you want it ;)


Pędzelek taki zwykły, niezbyt wąski ani szeroki, a konsystencja dosyć gęsta. Kryje po dwóch warstwach i raczej szybko schnie.

Brush is kinda ordinary, neither thin nor wide, and consistency is rather thick. Covers after two coats and dries quite quickly.


Trzymał się dosyć standardowo, bo chyba trzy czy cztery dni bez odprysków i łatwo się go zmywało, pomimo drobinek.

Lasting was quite usual, three or four days without flaws and, despite shimmer, polish was easy to remove.


Ja tam ten lakier polecam, bardzo mi się podoba ten kolor ;)
Pozdrawiam!

I personally recommend this polish, I really liked the colour ;)
See you!  

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor. Jestem ciekawa porównania z Avonowskim lakierem :)

    OdpowiedzUsuń