sobota, 15 marca 2014

Rimmel Salon Pro #402 Urban Purple

Okay, dzisiaj już nie odkładam postu na później bo w poniedziałek mam wielki sprawdzian z romantyzmu i w zasadzie to powinnam już zacząć się uczyć. Ale poza tym jestem mega podekscytowana, bo we wtorek jadę na konkurs do Łodzi ;D
A dzisiaj lakier z najnowszej kolekcji Rimmela - Salon Pro, który kupiłam w sumie już chyba ze trzy miesiące temu i nie miałam jeszcze do tej pory na paznokciach ;) W sumie poszłam do drogerii z zamiarem kupienia koloru Ultra Violet, ale tak jakoś spojrzałam na ten i mi się spodobał. Ale i na fiolet przyjdzie pora ;) Gdybyście byli zainteresowanymi dokładnymi danymi, recenzowałam już dwa lakiery z tej serii - Punk Rock i Reggae Splash, więc tam powinniście wszystko znaleźć ;)

Okay, so I'm not postponing this post for later, because I'm having a huge Polish test from romanticism on Monday and practically I should have started studying already. But aside from that, I'm super excited because on Tuesday I'm going on a competition in Łódź, and I've never been there yet ;D
And today the Rimmel newest collection polish - Salon Pro that I bought like three months ago and haven't had it on my nails since that.  Actually I went to the drugstore for the Ultra Violet shade but I just looked at this and it cought my eye ;) If you're interested with more info, I've reviewed two more polishes of thet series - Punk Rock and Reggae Splash, so check it out ;)


W sumie ciężko mi nazwać ten kolor, to taki ciemnoróżowo-purpurowo-czerwony, troszkę przypominający biskupi kolor, jak Flirt z Wibo, ale jednak różnica jest dosyć znacząca. Jest za to bardzo podobny do 709 z Bell. No i ma wykończenie kremowe, czyli moje ulubione ;)

Actually it's hard to define this colour, it's kind of a dark pink purple red, looking a bit like the episcopal shade as in Wibo's Flirt, but the difference is considerable. It's also really similar to Bell's 709. And it's got creme finish, my favourite one ;)


Ma standardowy dla tej kolekcji szeroki pędzelek i dość wygodną, niezbyt rzadką konsystencję. Kryje po dwóch warstwach, a na upartego po jednej grubszej, i szybko schnie.

It has a wide brush, standard for that collection, and quite comfy, not so thin consistency. Covers after two coats, or even one thicker it you're stubborn, and dries quickly.


Tak jak się spodziewałam, trwałość jest fantastyczna, bo trzymał się prawie pięć dni bez odprysków. I ładnie się zmywa.

Just as I expected, lasting is perfect, because it held on my nails like five days with no flaws. And removing is very quick.


Ten lakier znów przekonał mnie co do świetnej jakości tej kolekcji i upewnił mnie, że prędzej czy później wykupię wszystkie dostępne kolory ;)
Do zobaczenia!

This polish convinced me about the great quality of that collection and assured me I'll definitely buy all available colours - sooner or later ;)
See you!      

3 komentarze:

  1. A ja w ten poniedziałek mam ogromny sprawdzian z romantyzmu, jestem strasznie zestresowana, ledwo daję radę spać... :P
    A lakier bardzo ładny, mam podobny z Golden Rose, tak mi się chociażby wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, też byłam taka zestresowana w zeszłym tygodniu... Ale jakoś poszło i Tobie też się na pewno uda, powodzenia! ;)

      Usuń
  2. piękny kolorek i pazurki również:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń