piątek, 18 kwietnia 2014

Klub Paznokciowy - Wielkanoc (Easter)

Długo nad tym myślałam, ale w końcu dołączyłam do Klubu Paznokciowego u Frambuesy. Dla innych klubowiczek to już 20. wzorek, a u mnie dopiero pierwszy, ale cóż ;) W tym tygodniu, a właściwie od teraz dwóch, tematem była Wielkanoc.

I spent long time thinking about it, but I finally joined the Nails Club at Frambuesa's. For other members it's the 20th nail art already and only 1st for me, but well ;) This week, or two weeks actually, the topic was Easter.

A oto zdjęcia, którymi się zainspirowałam: / These are the photos I was inspired by:



A oto co mi z tego wyszło ;) Trochę się nad tym namęczyłam, chyba godzinę mi na tym zeszło, ale jest, kurczaczek i króliczek, mniej więcej tak jak planowałam. Muszę przyznać, że jestem z siebie zadowolona, jak na moje możliwości wyszło mi naprawdę ładnie. No i uwielbiam to połączenie kolorów ;)

And that's what turned out on my nails ;) I'd been doing this for like an hour and at the end I was so exhaused, but there it is, a chicken and a bunny, just like I'd planned. I have to admit: I'm proud of myself, for my possibilities it turned out pretty nice. And I love these colours' composition ;)



A oto czego użyłam: / And here's what I've used:

 
Rimmel 60 seconds #620 How do you lilac it?
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Wibo Celebrity Nails #1 Neon style
Anon Nailwear Pro+ Inky blue

No i to by było na tyle. Pewnie jeszcze będzie notka, ale już na zapas życzę Wam, zdrowych, wesołych Świąt spędzonych w gronie rodziny, bogatego zająca i mokrego dyngusa ;D

And that would be all. There probably will be a post yet, but just in case I wish you Happy Easter with your family, wealty bunny and wet Easter Monday (though I think it's just Polish tradition) ;D

14 komentarzy:

  1. rany. podziwiam za cierpliwość. ja do paznokci po prostu jej nie mam. bardzo ładnie Ci wyszło ;)
    Tobie też wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje są sto razy ładniejsze od inspiracji <3 urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe akurat w klimacie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczak jest świetny! :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się ostatnio zastanawiałam własnie, ze na Wielkanoc jest zdecydowanie mniej zdobień niż na Boże Narodzenie ;) aczkolwiek kurczaki i króliki są niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń