poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Lovely Moulin Rouge #5

No tak, jak zwykle zero motywacji do napisania tej notki, ale wróciłam ze szkoły, nie mam dużo nauki, więc w końcu się zebrałam w kupę i oto jestem ;D
Dzisiaj kolejny już z lakierów, które dawno dawno temu dostałam od Mani, drugi z serii Moulin Rouge z Lovely. Oczywiście z moją sklerozą jakich mało znowu zapomniałam sprawdzić, czy te lakiery są jeszcze dostępne, ale przysięgam, że jutro lub w środę włażę do Rossmanna i sprawdzam ;D A tutaj nr 7 dla porównania ;)

Well, zero motivation to write a post as usually. But I've just came from school, had not much homework so I finally got myself together and here I am ;D
Today another polish from Mania, got long, long time ago, the second one from the Moulin Rouge series from Lovely. Of course with my one of a kind sclerosis again I forgot to check if they're still available on a Polish market. But I swear, I'll verify it tomorrow or on Wednesday at the latest. Or just let me know in a comment ;) And here no. 7 to compare ;)


A więc tak, ten kolorek jest dużo ciemniejszą czerwienią niż nr 7, ale wciąż nie wpada w bordo. Powiedziałabym, że jest to taka klasyczna, krwista czerwień z różowymi tonami i drobinkami o trudnym do określenia kolorze, na paznokciach wyglądającym na srebrny. Ślicznie się mieni w słońcu i moja koleżanka była nim zachwycona ;)

So, this colour is much darker red that no. 7, but still not coming into maroon. I'd say it's a classic bloody red with pink tones and shimmer in hard to tell colour that on the nails looks like silver. It looks really pretty and shiny in the sunlight and my friend was amazed with the shade ;)

  
Jakość tego lakieru nie odbiega od poprzedniego. Ma standardowy, cienki pędzelek i nieco wodnistą konsystencję, kryje po dwóch warstwach i szybko schnie. 

Quality of this polish isn't any different than the previous one's. It has an usual, thin brush and a bit watery consistency, covers after two coats and dries quickly.


Wytrzymałość też podobna, około trzech dni bez odprysków, zmywanie było zaskakująco przyjemne i szybkie, mimo tych drobinek.

Lasting rather similar, about three days with no flaws, and removing was surprisingly pleasant and quick despite this shimmer.


Jak dla mnie całkiem fajny lakier, jakość może nie jakaś rewelacyjna, ale kolorek śliczny ;)
Pozdrawiam!

For me it's quite a nice polish. Quality might not be so amusing, but the colour is so beautiful ;)
See you!       

1 komentarz: