sobota, 26 kwietnia 2014

Oriflame Pure Colour Lavender Shimmer

Jutro moje 18-ste urodzinki! ;) Dlatego piszę dzisiaj, jutro zjazd rodziny oraz osób, których nie znam (ale to inna historia). Nie mogę się doczekać spotkania z kuzynami, wujkami i ciociami, których nie widziałam od kilku lat ;D
A dzisiaj dawno już zaległa recenzja lakieru z Oriflame, który kupiłam chyba rok temu i wreszcie doczekał się wiosny ;) Kupiłam go na jakiejś promocji razem ze szminką, ale w regularnej cenie kosztuje jakieś 15 zł za 8 ml (tutaj możecie zobaczyć te lakiery na stronie - akurat są w promocji ;p). Dziwi mnie tylko, że na naklejce nie ma pełnej nazwy tego koloru, nie wiem dlaczego...

Tomorrow I'm turning 18! I'm so happy ;) That's why I'm writing today - we're having a family reunion tomorrow and I can't wait to meet cousins, aunts and uncles I haven't seen for years ;)
And today an already overdue review of Oriflame's polish I bought a year ago, I think, and it finally lived to the spring ;) I purchased it on some kind of a sale with a lipstick, but in regular price it costs like $5 for 8 ml (0.2 fl oz). What surprised me is that there's no full name of the colour on the label, I don't know why...


Odcień jest po prostu prześliczny, a przynajmniej ja takie uwielbiam - chłodny, jasny lawendowy kolor z tytułowymi srebrnymi drobinkami, które jednak na paznokciach nie są zbytnio widoczne.

The shade is gorgeous, at least I love such ones - cold, light lavender colour with the title silver shimmer, which actually isn't visible on the nails so much.


Pędzelek jest zwykły, dość cieniutki, a konsystencja bardzo rzadka, wręcz wodnista. Szybko wysycha, ale zabijcie mnie bo nie pamiętam ile warstw nałożyłam - wydaje mi się, że trzy, ale pewna nie jestem - uzupełnię to, kiedy znów go nałożę ;)

Brush is simple, quite thin and consistency is runny, almost watery. Dries quickly but you can kill me because I don't remember how many layers I put - I think it's three, but I'm not sure - I'll tell you when I use it again ;)


Trwałość taka standardowa, trzy dni bez odprysków, nic niezwykłego. Zmywanie bezproblemowe.

Lasting is ordinary, three days without any flaws, nothing particularly special. Removing was troublefree.


Nie wiem jak Wam, ale mnie się bardzo podoba ten kolor, pomimo średniej jakości bardzo go lubię.
Do zobaczenia!

Don't know like you, but I love this colour, despite the average quality.
See you!

2 komentarze: