piątek, 9 maja 2014

Klub Paznokciowy - Owoce (Fruits)

Już niedługo kończy się kolejne, 21. wyzwanie Klubu Paznokciowego u Frambuesy i w sumie zdobienie mam już od tygodnia gotowe, ale jakoś mi się nie chciało do tej pory obrabiać zdjęć ;p
W każdym razie w tych dwóch tygodniach tematem były owoce i po obejrzeniu inspiracji natychmiast pomyślałam o wisienkach, bo to jedne z moich ulubionych. Postanowiłam też upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i przetestować nową sondę do paznokci, którą dostałam na urodziny od mojej przyjaciółki ;)

Another, 21th challenge of the Nails Club at Frambuesa's is coming to an end and actually my nail art's been ready for a week but I didn't feel like editing my photos ;p
However, during these two weeks the topic has been fruits and after watching the inspiration photos I thought about cherries right away, because these are ones of my favourites. I decided to kill two birds with one stone and tests my new dotting tool that I got for my birthday from my friend ;)

Moja inspiracja: / My inspiration:


A oto co zmalowałam (zdaję sobie sprawę, że nie jest idealnie, ale cóż, to mój pierwszy raz ;p):

And here's what I painted (I know it's not perfect, but well, it's my first time ;p):



  
  Użyłam: / I've used:


Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Lovely Moulin Rouge #5
Colour Alike #476 Prząśniczka
Wibo Celebrity Nails Stylist Needle

No i to by było na tyle. Dajcie znać jak Wam się podoba i jakie owoce najbardziej lubicie (jeść i malować ;p).
Pozdrawiam!

And that would be it. Let me know how do you like it and what kind of fruit do you like the most (to eat and to paint ;p).
See you!

4 komentarze:

  1. Wisienki sa super ;) a teraz czas na róże :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) O tak, nie mogę się doczekać, to będzie dopiero wyzwanie ;D

      Usuń