sobota, 24 maja 2014

Klub Paznokciowy - Róże (Roses)

Wreszcie zabrałam się za tę notkę, gdzieś pomiędzy nauką wiersza na konkurs i czytaniem zaległej książki ;) To 23. tydzień Klubu Paznokciowego, o ile dobrze pamiętam, i tym razem tematem były róże. W sumie wiedziałam, że to będzie trudne zadanie, i się nie zawiodłam - sam wzór jest może nie tyle trudny, co niezwykle czasochłonny ;)

I finally managed to start this post, somewhere between learning a poem for a competion and reading an overdue book ;)
This is the 23rd week of the Nails Club, I believe, and this time the theme were roses. Actually I knew that it'd be hard, and it was, very hard and time-consuming.

Moja inspiracja: / My inspiration:


A oto moje bazgroły. Nie no, coś na kształt róż mi wyszło, nie? ;)

And that's my doodle - something like roses, isn't it? ;)




A to czego użyłam: / And that's what I used:


Catrice #540 Am I Blue Or Green?
Eveline Colour Instant #521
Eveline Colour Show #675
Colour Alike #476 Prząśniczka
Wibo Celebrity Nails Stylist Needle

Dajcie znać w komentarzach czy wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me know in the comments if you like it ;)
See you! 

2 komentarze: