niedziela, 4 maja 2014

Pierre Rene Top Flex #232 Lazoor

Połowa wolnego już niestety za mną, jeszcze tylko trzy dni matur i znowu do szkoły... prosto na sprawdzian z historii i kartkówkę z hiszpańskiego. Jak miło :(
Jak wiecie, tydzień temu miałam urodziny i dostałam od mojej przyjaciółki dwa prześliczne lakiery z Pierre Rene. Nie mogłam się oczywiście powstrzymać i jeden z nich od razu nałożyłam na paznokcie. Lakiery te mają 11 ml i kosztują, o ile dobrze pamiętam, ok. 10-12 zł.

Half of my break has already passed, there are only three more ahead and we're coming back to school... straight for a history and Spanish test. How nice :(
But, as you may already know, I had my birthday a week ago and from my friend I got two gorgeous Pierre Rene nail polishes. I couldn't stop myself from putting one of them on my nails as soon as possible. These polishes have 11 ml (0.39 fl oz) and cost, if I remember correctly, about $3-4 in Poland.


Nie mogę uwierzyć, że moja przyjaciółka tak dobrze zna moje preferencje lakierowe - ten kolorek jest po prostu boski ;) Typowo lazurowy, jak mówi nazwa, z małymi, błękitnymi drobinkami, jednak na paznokciach wykończenie zwykle wydaje się kremowe. Ale nie mogłam się napatrzeć, mając go na sobie - czuję, że latem będzie mocno eksploatowany ;D

I cannot believe that my friend knows my taste in nail polishes so well - this colour is just gorgeous ;) Typically azure, as the name says (sort of), with small, light blue shimmer, though on the nails it looks rather like creme finish. I couldn't stop looking at my nails when I had it applied - I can feel it will be strongly utilized ;D


Jeśli chodzi o aplikację, lakier jest raczej standardowy. Ma płaski, prostokątny pędzelek i zwyczajną konsystencję, podchodzącą nieco pod rzadką. Kryje po dwóch warstwach, jednak dość wolno wysycha.

In terms of application, it's quite typical. The brush is flat and oblong and consistency is usual, maybe a bit thin. Covers after two coats, but dries rather slowly.


Bardzo mi się podoba trwałość tego lakieru - około 4-5 dni bez odprysków, zmywanie też proste i szybkie.

I really liked the lasting of this polish - about 4-5 days with no flaws, removing is also very easy.

  
Szczerze Wam polecam ten lakier, jest cudowny ;)
Pozdrawiam i powodzenia na maturach!

I can honestly recommend this polish, it's wonderful ;)
See you!

5 komentarzy: