sobota, 7 czerwca 2014

Klub Paznokciowy - Skrzydła motyla (Butterfly's wings)

Jak miło, minął mi właśnie ostatni tydzień sprawdzianów - i nareszcie luz w szkole ;)
A dzisiaj wzorek z kolejnego, chyba 24. tygodnia Klubu Paznokciowego. Tym razem tematem były skrzydła motyla - prawdziwe wyzwanie, jak myślałam na początku. Na szczęście nie były trudne, choć bardzo czasochłonne. No i specjalnie dla tego wzorku kupiłam czarny lakier do zdobień, ale nie żałuję ;)

How nice, the last exam week is gone - and finally we have some relax time at school ;)
And today another mani for a 24. week of Nails Club. This time the topic was butterfly's wings - true challenge, as I thought at the beginning. Luckily it turned out to be pretty easy, but very time-consuming. And I bought a nail art black polish especially for this one, but I don't regret ;)

Moja inspiracja: / My inspiration:

 
A oto moja wersja. Moje koleżanki w szkole nie mogły się nadziwić, ze zrobiłam to sama, więc nie może być tak źle ;)

And my version. My friends at school couldn't believe I did it all by myself so it can't be that bad ;)




Użyłam: / I used:


AllePaznokcie #424
Wibo Art Liner #13
Miss Sporty Et Voila! Nail Tip Whiteliner
Wibo Celebrity Nails Stylist Needle

Dajcie znać, jak Wam się podoba ;)
Do zobaczenia!

Let me know how do you like it ;) 
See you!

24 komentarze:

  1. Bardzo fajnie ci wyszło:) Podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja podoba mi się i to bardzo :) Miałam nadzieję,że będzie łatwo Wam go namalować,ale faktycznie dość pracochłonny się okazał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No, troszkę czasu zeszło ;p

      Usuń
  3. Przepięknie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, this is stunning! You did such a fantastic job on your butterfly wings! Love it! :D

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten wzorek na paznokciach :) Namalowalam go na rożowo-pomarańczowym ombre.
    Jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to musiało bosko wyglądać ;p dzięki ;)

      Usuń
  7. Dzisaij wreszcie uda mi się dodać podsumowanie tego tygodnia i dodać nowy wzorek :) Przepraszam, że tak długo to trwało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, ważne, że się udało ;)

      Usuń