niedziela, 22 czerwca 2014

Ladycode by Bell Full Colour

Nareszcie - przede mną ostatni tydzień szkoły, a potem wakacje! ;D
Tymczasem pokażę Wam lakier z Bell z serii Ladycode, wyprodukowanej dla Biedronki. Jak tylko zobaczyłam te lakiery w gazetce od razu pobiegłam je obejrzeć na żywo. Bardzo chciałam żółty, który na zdjęciu wyglądał na pastelowy, ale okazał się dużo ciemniejszy. Za to spodobał mi się ten. Mimo najszczerszych chęci nie znalazłam żadnego numerku ani na buteleczce, ani w internecie, ale kosztował chyba 5 zł za 8g.

Finally - there's a last week of school upon me and then summer! ;D
Meanwhile, I'll show you a Bell nail polish from a Ladycode series (produced for a Polish discount shop network - Biedronka). When I saw these polishes in an advertisment I felt I needed to get at least one of them. I wanted a yellow one, cause it looked pastel, but it was much darker live so I picked this one. Unfortunately I could find any number neither on the bottle nor on the Internet, but it costs like $2 for 8g.



Moja przyjaciółka określiła ten kolor jako seledynowy i chyba się z nią zgodzę, mniej więcej tak zawsze wyobrażałam sobie ten odcień  - pastelowa, nieco trawiasta zieleń o kremowym wykończeniu.

My friend said defined this colour as a celadon and I think I'll agree, that's more or less how I've always imagined this shade - a pastel, a bit grassy green with creme finish.


Pędzelek jest zwyczajny, dosyć cienki, konsystencja również standardowa. Kryje już po dwóch warstwach i nawet nie smuży- miłe zaskoczenie przy pastelu. Schnie bardzo szybko.

The brush is simple, rather thin, consistency's also ordinary. Covers after two coats and doesn't make smudges - quite a surprise for a pastel, isn't it? Dries really quickly.


Jeśli chodzi o trwałość, czekało mnie spore zaskoczenie - nigdy nie spodziewałabym się, że wytrzyma 5 (!) dni z jednym tylko, maleńkim odpryskiem na palcu wskazującym (czyli tym, który zwykle idzie na pierwszy ogień przy odpryskach). Jestem po prostu zachwycona ;) Zmywanie też bez problemu.

In terms of lasting, it came as a huge surprise - I'd never have expected it to hold 5 (!) days with only one chip (on the index finger usually the first one for chips). I still cannot believe it ;) Removing with no problem as well.


No ja jak najbardziej polecam - sama się obkupię, jak jeszcze je znajdę w Biedronce ;)
Pozdrawiam!

Well, I highly recommend - I'll buy a lot of them as well when I find it again ;)
See you!    

18 komentarzy:

  1. piękny kolorek i jeszcze taki tani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny kolorek, ale u mnie wytrzymał znacznie mniej, ale mam inne kolorki i tamte wytrzymały dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek mi się podoba bardzo .;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor, a trwałość robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor. Ostatnio dużo zieleni lakierowych widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam te lakiery w Biedronce,niestety nie zdecydowałam pio na zakup,bo wcześniej napadłam na Rossmanna;-) Twój kolor bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się szaleje na zakupach ;D

      Usuń
  7. fajnie na stópkach ten lakier będzie wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, muszę koniecznie wypróbować ;)

      Usuń
  8. Z tych lakierów mam biały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ukochana seria kolorów na to lato. Żółty, mimo, że nie jest pastelowy i tak jest moim absolutnym faworytem. Seledynowy kupiłam jako drugi, poza tym biały i prześliczny ciemnoczerowny. Cudne.

    OdpowiedzUsuń