niedziela, 29 czerwca 2014

Wibo Extreme Nails #253

Wakacje,  nareszcie wakacje! ;D Dwa miesiące obijania się, no i kurs prawa jazdy w międzyczasie, ale to się ogarnie ;)
Dzisiaj lakier z serii Extreme Nails z Wibo. Ostatnio przelotem spojrzałam na nią w Rossie i dowiedziałam się, że zmienili opakowania. Nie miałam jednak czasu zbytnio, żeby się przyjrzeć, czy ten kolor jeszcze jest dostępny, ale sprawdzę ;) Ja swój egzemplarz dostałam od Mani (sławna paczka sprzed prawie roku), ale wiem, że te lakiery kosztują ok. 8 zł za 9,5 ml (nie wiem, czy pojemność się nie zmieniła, ale cena została ;p).

Holidays, finally holidays! ;D Two months of doing nothing ahead of me, and a driver's license course in the meantime, but it'll do ;)
Today a polish from Wibo's Extreme Nails series. Lately I've seen in a drugstore, that they'd changed the bottles but I haven't have the time to check if this one's still available (but I will, promise!). I got this one from Mania (famous package from a year ago), but I know that in Poland these polishes cost like $2 for 9,5 ml (0.33 fl oz).


Aż dziwne, jak na mnie, ale w tym roku nie zaczynam wakacji jakimś szalonym, letnim odcieniem, ale klasyczną czerwienią. Tak mnie jakoś naszło na taki winny, troszkę malinowy czerwony o kremowym wykończeniu. W trakcie malowania zauważyłam, że jest bardzo podobny do lakieru z Eveline w numerze 521, więc na pewno zabiorę się wkrótce za porównanie ;)

Strange for me, but I didn't start holidays with some crazy, summer colour but a classic red. I just felt like applying a wine, a bit raspberry red with creme finish. While painting my nails I noticed that it's very similar to an Eveline polish in 521, so there'll be a review sometime ;)


Pędzelek jest gruby i szeroki, a konsystencja średnia, nieco w kierunku rzadszej. Kryje po dwóch lub trzech warstwach, zależnie od ich grubości, i szybko wysycha.

The brush is wide and thick and consistency's average, a bit thin. Covers after two or three coats, depending on it's thickness, and dries quickly.


Jeśli chodzi o trwałość - nic niezwykłego - dwa, trzy dni bez odprysków, taki zwyklaczek. No i zmywa się bezproblemowo.

About lasting - nothing special - two or three days with no flaws, just ordinary one. Removing's easy.


No ładny kolorek, ale jakość jednak średnia, chyba bym się nie skusiła drugi raz ;)
Pozdrawiam!

Nice colour, but quality's rather average, unfortunately ;)
See you!        

10 komentarzy:

  1. Ładny kolor. Chyba skuszę się na parę kolorków z tej nowej buteleczki :P
    zapraszam do mnie: myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze Ci troche tych wakacji!!:))) Kolor lakieru piekny, chyba mam nawet jeden z Wibo, musze go wyprobowac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie przed maturą, trzeba korzystać ;)

      Usuń
  3. This red is gorgeous on you! Yay for vacation! Hope you enjoy your two months off! :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń