poniedziałek, 7 lipca 2014

Catrice Crushed Crystals #06 Call Me Princess

Jak Wam mijają wakacje? Ja jestem zachwycona, bo nareszcie zrobiło się gorąco, a ja kocham taką pogodę  ;D
Dzisiaj lakier z piaskowej serii Catrice, który zakupiłam niedawno, kiedy w Naturze była promocja 2 za 1. Wcześniej jakoś nie zauważyłam tej serii w szafie Catrice. Jak tylko go zobaczyłam na półce, zakochałam się i musiałam go wziąć, zwłaszcza, że za 10 ml zamiast 14 zł wyszedł mnie jakieś 7 zł ;)

How's your summer break? I'm amazed, because it's finally hot outside and I love such weather ;D
Today I wanna show you a sand effect nail polish from Catrice, that I bought recently while a 2 for 1 sale in my drugstore. I had never seen the series before but when I saw this colour I fell in love and I knew I needed to have it. And for 10 ml (0.33 fl oz) I paid not about $4 but like $2 ;)


Wykończenie tego lakieru jest podobne do piasków Baltic Sand z Lovely, czyli drobno zmielony brokat w półprzezroczystej bazie. Owa baza jest lekko różowa, natomiast brokat ma kolory nasyconego różu (taki barbie pink) i złota. Lakier pięknie się mieni. Osobiście jednak spodziewałam się więcej różu a mniej złota, ale cóż... ;) Mimo to efekt jest bardzo ładny, a nazwa kolekcji zdecydowanie pasuje ;D

Its' finish is similar to the Baltic Sand polishes from Lovely, a superfine glitter in a half sheer base. This base is slightly pink and the glitters are very intenive pink (barbie pink) and gold. It's shining really lovely. I expected a bit more pink and less gold, but well... ;) In spite of this effetct is pretty nice, and the name of the series is very accurate ;D



Pędzelek jest szeroki i w zamyśle miał chyba być zaokrąglony, ale mój jest jakoś nierówno przycięty. Poza tym konsystencja jest dość rzadka, ale kryje po dwóch lub trzech warstwach, w zależności od ich grubości. Niestety dość wolno schnie.


The brush is wide and I think it it was supposed to be more rounded, but mine's a bit unevenly cut. Besides, the consistency's quite thin, but covers after two or three coats, depending on theirs thickness. Unfortunately it dries really slowly.


Spodziewałam się nieco większej trwałości, bo wytrzymał tylko trzy dni bez odprysków. Zaskoczyło mnie zmywanie go, bo, jak na brokat, nie było aż tak źle.

I expected a bit longer lasting, because it held only three days without any flaws. What surprised me was removing, because - as for a glitter - it wasn't that difficult at all.


Mam mieszane uczucia co do tego lakieru, nie jest niestety tak dobry, jak bym się tego spodziewała ;(
Pozdrawiam!

I'm not entirely sure about this polish, it's not exactly what I expected it to be :(
See you!  

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, szkoda tylko, że długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się kolor ale potem ciężko schodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek.

    A propos karteczek i angielskiego... Przysłówek częstotliwości 'recently' używany jest w czasie Present Perfect (zdanie trzecie). W tym samym zdaniu słowo 'sale' idzie z przedimkiem 'on', a zdanie powinno brzmieć "... recently on sale 2 for 1 at my dragstore". Dalej też jest kilka błędów... Popracuj nad gramatyką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor obłędny, ale nie cierpię, gdy lakier ciężko schodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kolekcja pojawiła się w sieci, byłam gotowa kupić wszystkie. Ale z czasem zapał opadł i całe szczęście - byłabym nimi porządnie rozczarowana...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń