sobota, 26 lipca 2014

Klub Paznokciowy - Distressed Nails

Nie wierzę, już prawie połowa wakacji minęła... Ale przynajmniej jest  ładnie, cieplutko, nareszcie nie ma za gorąco ;D Mam już za sobą sześć godzin jazdy po moim mieście i w piątek jedziemy pojeździć po Kaliszu - nie mogę się już doczekać ;)
W tym tygodniu wyzwaniem Paznokciowego Klubu były tzw. distressed nails. Nie znalazłam do tego tłumaczenia, ale generalnie chodzi o to, żeby różnokolorowymi lakierami pomaziać po paznokciach, ale z praktycznie suchymi pędzelkami.

I can't believe that the vacation's almost halfway over... But at least it's nice and sunny and not so hot like last week ;D I have had six driving lesson already and next Friday I'm going to Kalisz - I'm so excited ;)
This week's task in a Nail Polish Club were distressed nails. Basically it's about painting your nails with a few colour polishes with practically dry brushes.

Moja inspiracja: / My inspiration:


I mój wzorek: / And my mani:


Nie mogę uwierzyć, że wcześniej nie trafiłam nigdzie na to zdobienie. Bardzo fajnie się je tworzyło, szybko i sprawnie, no i wygląda to fantastycznie. Idealny wzorek na lato, na pewno częściej zagości na moich paznokciach ;D

I can't believe I hadn't found this nail art idea earlier. The creation was so easy and quick and fun and it looks just awesome. Perfect mani for summer and I'll certainly use it again this year ;)


Użyłam: / I used:


Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Catrice #540 Am I Blue Or Green
Vitrual Fashion Mania #184 Rock and roll
Golden Rose Rich Color #74
Golden Rose Rich Color #50
Wibo Art Liner #13

Dajcie znać jak Wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me know how do you like it ;)
See you!       

19 komentarzy: