sobota, 12 lipca 2014

Klub Paznokciowy - Wzór marynarski (Marine style)

Jak tam wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś? A może już wróciliście? Ja niestety tego lata zostaję w domu, ale w tym tygodniu czeka mnie pierwsza jazda, więc jestem mega podescytowana ;D
A dzisiaj pokażę wam marynarskie mani, wykonane po dłuższej przerwie w Klubie Paznokciowym, doczekałam się wreszcie ;)

How's your vacation? Are you going anywhere? Or maybe you're back already? Unfortunately I'm staying home this summer, but this week I've got my first practical driving lesson and I'm super excited ;D
Today I'll show you a marine mani, that I did for a Nails Club after its quite long break ;)

Moja inspiracja: / My inspiration:


I moja interpretacja: / And my interpretation:


W ogóle nie jestem zadowolona z tego mani. Nie macie pojęcia jak trudno jest namalować na paznokciu kotwicę, czy choćby prostą linię. Na zdjęciach i tak nie wyszło to jeszcze tak źle, ale jak już się natrudziłam, to pokazuję, co mi tam ;D

I'm not pleased with this mani at all. You have no idea how hard it is to paint an anchor, or even a straingt line on your nails. On the photos it doesn't look so bad so I decided to show it, since it's already done ;D


Użyłam: / I used:


Miss Sporty Clubbing Colours #320
Miss Sporty Clubbing Colours #326
Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Wibo Art Liner #13

Dajcie znać, czy Wam się choć trochę podoba ;)
Do zobaczenia!

Let me know if you like it at all ;)
See you!

18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że się nie obrazisz ( skoro sama nie jesteś zadowolona), ale oryginał bardziej mi sie podoba. I to nie chodzi i wykonanie, bo dla mnie jest bardzo dobrze, ja jestem cieniasem w sprawie ozdabiania paznokci, tylko o dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba, lubię takie szaleństwa na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzorek, zazdroszczę umiejętności!
    Z chęcią poodwiedzam Cię częściej, bo ciekawie tutaj, tymczasem zapraszam do mnie http://rajkozaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You did great! This looks so summery and fun, and the anchor turned out quite well. :)

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie znam na tych rzeczach ale mi się podoba :) Kotwica wyszła całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna inspiracja, ciekawe wykonanie z czerwonym akcentem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba pomysł i wykonanie :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super Ci to wyszlo. Fajnie by tez bylo zobaczyc zestaw ubran z jakim zestawilas paznokscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mogłam Wam pokazać, szkoda, że wcześniej na to nie wpadłam ;)

      Usuń