poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Bell Fashion Colour #802

Dawno już nie miałam ochoty, żeby wyrzucić mój komputer przez okno. Wczoraj ochota niestety ochota wróciła, kiedy internet nie chciał się załączyć przez pół dnia. Na szczęście dzisiaj ruszyło, ale i tak bez rewelacji...
A pokażę Wam lakier z Bell, który kupiłam niedawno na promocji 2 za 1 w Naturze. Czyli za 11 gramów zamiast 12 zł zapłaciłam chyba 6 czy 7 zł, a jak tylko zobaczyłam ten kolorek, od razu wiedziałam, że muszę go mieć ;)

Long time since I've had an urge to throw my computer out of the window. And yesterday this urge came back when the Internet haven't been working for half a day. Fortunately today it started to move, but nothing groundbreaking anyway...
However , today I'll show you a Bell polish, that I bought quite recently on a 2 for 1 sale. This way for 11 grams (0.39 fl oz) I paid not $4 but $2 and when I saw this colour I knew I needed to have it ;)


Piękny kolorek, taki seledynowy, ale trochę inny niż ten z Ladycode, który już pokazywałam.  Ten jest dużo żywszym odcieniem, ma w sobie nawet troszkę żółtawych tonów, podchodzi nawet pod limonkowy. Ma kremowe wykończenie, moje ulubione, i świetnie prezentuje się na paznokciach.

Beautiful colour, a celadon one, but a bit different than the one from Ladycode, that I'd already showed. This is a much brighter shade and has some yellow tones, because of which it seems a bit lime. It has a creme finish, my favourite, and looks great on the nails.


Pędzelek ma standardowy, cienki, a konsystencja  jest rzadka, nawet w kierunku wodnistej. Kryje po dwóch grubszych lub trzech cieńszych warstwach, ale dosyć szybko wysycha.

The brush is normal, this and so is the consistency, even a bit watery. Covers after two thicker or three thiner coats, but dries quite fast.


Trwałość taka przeciętna, bo dwa, trzy dni bez odprysków, czyli nic niezwykłego jak na moje paznokcie, ale źle też nie jest ;) Zmywa się bez problemu, nie barwi.

Lasting is quite average - two or three days without flaws, nothing special on my nails, but not so bad either ;) Removing is easy and doesn't colour the nails.


Bardzo lubię ten lakier, świetnie się prezentował na moich paznokciach, jak najbardziej polecam ;)
Pozdrawiam!

I really like this polish, it looks great on my nails and I highly recommend ;)
See you!     

9 komentarzy:

  1. Miałam lakier tej serii i był całkiem ok ;)) . Ładny kolorek w sam raz na taką pogodę :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w upały można sobie pozwolić ;D

      Usuń
  2. Nie przepadam za tą serią lakierów, miałam kilka i niestety się u mnie nie sprawdzały. Kolor solo podoba mi się średnio, ale może być fajną bazą pod zdobienie albo jakiś zielony brokat dla ożywienia :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy ma inny gust ;) Ale faktycznie, ciekawie by wyglądał pod jakiś wzorek, muszę wypróbować ;D

      Usuń
  3. Cudowna, szeroka płytka paznokcia *-* Ale kolor lakieru nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery Bell. Sa tanie i dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy odcień, ni to zieleń ni to żółć. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń