sobota, 9 sierpnia 2014

Klub Paznokciowy - Hawaje (Hawaii)

Właśnie mija kolejny tydzień wakacji i kolejny tydzień Klubu Paznokciowego u Frambuesy. Tym razem tematem wyzwania były Hawaje, w związku z upałami, które nas tego lata nie opuszczają. I dobrze, niech sobie będą jak najdłużej ;)

Another week of summer vacation and another week of Nails Club is passing by. This time the topic was Hawaii, because it's constantly hot this summer in Poland and it's lovely, the more the better ;)

Moja inspiracja: / Moja inspiracja:


I moje dzieło ;) / And my work:


Ombre oczywiście wykonałam metodą gąbkową, z czego miałam wielką frajdę, bo pierwszy raz tak naprawdę się za to zabrałam. Jak na moje oko wyszło super. Dodałam jeszcze czarne palmy, z którymi było najwięcej roboty, ale myślę, że nie są złe. Ogólnie mani bardzo mi się podoba, mogę je zaliczyć do moich lepszych prac ;)

Ombre of course was made with a sponge and it was so much fun, because basically I was doing it for the first time. Turns up pretty well, don't you think? I added black palm trees as well and it was so hard and time-consuming but they're not so bad I think. Generally I reckon it's one of my best manis ;)

 

Użyłam: /  I used:


Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Avon Nailwear Pro+ Inspire
Lemax Lima
Softer Crazy Colours #13
Wibo Art Liner #13

Mam nadzieję, że się podoba ;)
Pozdrawiam!

Hope you like it ;)
See you!

16 komentarzy:

  1. Ten z Sally Hansen chciałabym mieć ;) Fajnie wyszedł wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, całkiem fajny jest ten lakier ;D Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Kiedy byłam mała, zawsze prosiłam mamę, żebyśmy pojechały na Wahaje :D Ale Twoja wersja mojego wakacyjnego marzenia jest równie przyjemna :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miło by było na Wahajach ;D Dziękuję ;)

      Usuń
  3. That's so cute! Your gradient is very pretty, and I love the palm trees... they came out terrific! :D

    ~ Yun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, it means a lot to me ;)

      Usuń
  4. Ja chyba nigdy nie opanuję tej gabkowej metody haha:)
    podziwiam zdolnośi manualne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w gruncie rzeczy wcale nie takie trudne, ale dziękuję, dziękuję ;D

      Usuń
  5. Sama sobie zazdroszczę i czekam już na kolejne wakacje. :)
    A Ty koniecznie musisz to zmienić i przy najbliższej okazji wyjechać tam choćby na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, koniecznie muszę się zmobilizować do wyjazdu ;)

      Usuń
  6. ale ładne cuda tworzysz ;))

    OdpowiedzUsuń