sobota, 13 września 2014

Klub Paznokciowy - Szkoła (School)

Szkoła niedawno się zaczęła, a już mamy roboty 'po kokardki', jak mawia moja pani profesor od historii. Pisaliście kiedyś interpretację wiersza? Bo ja nigdy i w ogóle nie wiem, jak się do tego zabrać...
A tym czasem wzorek z Klubu Paznokciowego na poprawę humoru, a w moim przypadku próba osłodzenia sobie sobie rozpoczynającej się nauki ;)

School's just started and we already have so much work that I can't believe it. Do you in other countries write interpretation essays on your exams? Because we do. And it sucks (pardon).
Anyways - there's a mani for Nails Club to make things better. In my case it's trying to look at school from a brighter side ;)

Moja inspiracja: / My inspiration:


A to moja praca: / And my effect:


Zdaję sobie sprawę, że moje proste kreski wciąż nie są do końca, cóż, proste ;) Ale mam nadzieję, że jakoś te kartki i ołówki mi wyszły. Chyba nie jest źle, bo moje koleżanki z klasy były zachwycone i stwierdziły, że powinnam iść na kurs kosmetyczny. Ale mi się miło zrobiło, zwłaszcza, że poświęciłam na to trzy godziny ;D

I really know that my straight lines aren't exactly, well, straight ;) But I hope these papers and pencils turned out well somehow ;) I guess they did, because my friends were in awe and they told me to do a beautician course. That was so nice of them, especially that it'd taken me three hours ;D 


Użyłam: / I used:


Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Lemax Lima
Butterfly Maxima #383
Wibo Gel Like #9 Peaches and cream
Miss Sporty Clubbing Colours #326
Essence Nail Art Twins #01 Edward
Wibo Art Liner #13   

Dajcie znać jak wam się podoba ;)
Pozdrawiam!

Let me know whether you like it or not ;)
See you!  

4 komentarze: