sobota, 11 października 2014

Klub Paznokciowy i Celebruj Chwile - Jesień (Fall)

Biorąc po uwagę pogodę za oknem w życiu bym się nie domyśliła, że nadeszła jesień. Stawiałabym raczej na wiosnę, a jednak ;) I z tej okazji właśnie taki temat Klubu Paznokciowego, a od Frambuesy dowiedziałam się też o jesiennej akcji Celebruj Chwile na blogu Arcy Joko no i też postanowiłam przystąpić ;D

Looking through the window I would never say the fall has come. I'd rather call it spring, but, well, here it is ;) And that was the theme of this week's challenge for Nails Club. I've also learned about a Celebruj Chwile (Celebrate the Moments) fall action on the Arcy Joko blog so I decided to participate as well ;D

 Moja inspiracja: / My inspiration:


I moje jabłuszka: / And my apples:


Jak widzicie z jesienią od razu skojarzyły mi się jabłuszka - takie duże, dojrzałe, czerwoniutkie. Takie są najpiękniejsze (i najsmaczniejsze ;p). I nawet nieźle mi wyszło, mimo że na każdym paznokciu  inaczej ;D

As you can see what immediately came to my mind thinking about fall were apples - big, ripe and red. These are the prettiest (and the tastiest ;p). And they came out pretty well, although differently on each nail ;D


Użyłam: / I used:


Eveline Colour Instant #521
Golden Rose with proteins #266
Colour Alike #476 Prząśniczka
Wibo Celebrity Nails Stylist Needle


Dajcie znać, czy wam się moje jabłuszka podobają ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you liked my apples ;)
See you!  

25 komentarzy:

  1. jabłuszka <3 przeurocze! pięknie Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne jabłuszka! ;) Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw zdobienia jest świetny a Twoje jabłuszka wyszły przeurocze. Do tego całość wygląda naprawdę bardzo dokładnie. Bardzo dziękuję, że dołączyłaś się i do mojej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się właśnie, żeby mimo wszystko nie wyglądały, jakbym robiła je "na odczep" ;D

      Usuń
  4. Piękne jabłuszka :) Chciałabym mieć taką wyobraźnię i tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W sumie wystarczy znaleźć inspirację i już idzie z górki ;D

      Usuń
  5. Świetna inspiracja i bardzo ładne wykonanie. Manicure idealny na zachęcanie do spożywania polskich jabłek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te Twoje jabłuszka :D Normalnie takie same ostatnio mi z drzewka na podwórku spadają :D

    OdpowiedzUsuń