sobota, 25 października 2014

Klub Paznokciowy i Celebruj Chwile - Halloween

Dopiero wyzdrowiałam, a już źle się czuję, bolą mnie kości i gardło i strasznie mi zimno. Mam przeczucie, że będę musiała znowu iść do lekarza :(
A tymczasem, mimo że do Halloween jeszcze tydzień, pokażę wam zdobienie z okazji tego dnia. Są róźne opinie na temat Halloween. Osobiście go nie obchodzę, ale nie mam też nic przeciwko, w końcu chodzi głównie o radość dzieci przy zbieraniu cukierków i przebieraniu się za różne stwory ;D
Inspiracją moją był jak zwykle Klub Paznokciowy, ale temat ten pojawił się także w akcji Celebruj Chwile, więc postanowiłam i tam dołączyć ten post.

I've just recovered and I think I'm sick again - my bones and throat hurt and I'm incredibly cold. I have a feeling I'm gonna need to visit a doctor again :(
Meanwhile, although it's almost a week till Halloween, I'll show you a manicure about it. There are many opinions about this holiday. Personally I don't celebrate it, but I also don't mind - it's just about a kids' happiness about trick-or-treating and dressing up as different creatures ;D
My inspiration was a Nails Club as usually, but the topic also appeared in a Celebruj Chwile action (Celebrate the Moments) so I decided do add this post there as well.

Moja inspiracja: / My inspiration:


I moja dynia: / And my pumpkin:


Jako że byłam chora, nie miałam siły namalować dyni na wszystkich paznokciach i nie chciałam siedzieć w oparach lakierów zbyt długo. Z tego powodu zdecydowałam się na jedną na każdej dłoni i mój jedyny czarny lakier, który nie służy do wzorków - skórzany z Wibo. Otwory w dyni nie są zbyt proste, ale musicie mi to wybaczyć, bo to wcale nie takie proste jak się wydaje ;D

Because I was ill, I had no strenght to paint a pumpkin on every nail and I didin't want to sit in a nail polish scent for too long. I decided to do one pumpkin for each hand and my only black nail polish that doesn't serve as a nail art polish - a leather one from Wibo. The holes in a pumpkin aren't exactly straight, but you have to forgive me, it's not as easy as it seems ;D


Użyłam: / I used:


Wibo Leather #4
Lemax Dzbanek
Wibo Art Liner #13
Wibo Celebrity Nails Stylist Needle       


Myślę, że będzie jeszcze jedno halloweenowe zdobienie, ale tymczasem dajcie znać jak wam się podoba to ;)
Pozdrawiam!

I think there will be another halloween nail art this week, but meanwhile let me know if you like this one ;)
See you!   

23 komentarze:

  1. Wyszło świetnie. Fajnie, że dynie wykorzystałaś jedynie jako akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo sympatycznie, a dynia wiadomo jest juz halloweenowym symbolem :) Dziękuję bardzo za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;D Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Fajny pomysł na Halloweenowe paznokcie. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, by wszystkie paznokcie były ciemne, mroczne, a jeden taki dyniowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, faktycznie tak nawet lepiej wygląda ;D

      Usuń