sobota, 1 listopada 2014

Celebruj Chwile - Halloween vol. 2

Tak jak mówiłam ostatnio, udało mi się stworzyć jeszcze jedno halloweenowe zdobienie. Chodził za mną ten wzorek i musiałam go zrobić, choćby nie wiem co. A nie było łatwo, mam sprawdziany praktycznie codziennie, a od trzech tygodni ciągnie się za mną grypa. Ale udało się ;)

Just as I said last time, I managed to create another Halloween mani. When I saw it I knew I needed to do it no matter what. And it wasn't easy with en exam every day and a flu that's been following me for over three weeks, but I did it ;)

Moja inspiracja: / My inspiration:


Moje pazurki: / My nails:


Moje zakrwawione paznokcie może nie wyszły idealnie, krew nie do końca kształtem przypomina cieknącą krew. Mimo wszystko myślę, że nie wygląda to źle i z daleka wygląda to naprawdę strasznie. W ogóle jestem wielką fanką tego motywu, nie mogłam się napatrzeć na oryginał ;)

My bloody nails may not seem ideal, the blood does not exactly look like leaking blood. However, I still think it doesn't look so bad from afar, really creepy ;) But I'm a huge fan of this motive anyway, I couldn't stop looking at the original ;)


Użyłam: / I used:


Simple Beauty #180
Cristine Colour & Shine #9
Wibo Celebrity Nails Stylist Needle 




Oczywiście inspiracją była akcja Celebruj Chwile. Dajcie znać, jak wam się podobało.
Pozdrawiam ;)

Of course inspired by a Celebruj Chwile action. Let me know if you liked it.
See you ;) 

8 komentarzy: