poniedziałek, 24 listopada 2014

Christmas' Songs Challenge - Winter Wonderland ;)

Wybaczcie, ale będę was teraz zamęczać wzorkami. W sumie to nawet dobre na odstresowanie, bo od jutra zaczynamy próbne matury - matma mnie przeraża...
Tymczasem kolejne mani na świąteczne wyzwanie u Słonecznika, a tym razem tematem był zimowy raj ;)

I'm sorry, but I'm gonna torture you with nail arts now. Actually, it's a good way to unwind, tomorrow my probationary matura exams are starting and the maths is scaring me...
Meanwhile there's another mani for Słonecznik's Christmas challenge and this week the topic was Winter Wonderland ;)


Inspiracją tego tygodnia była jedna z moich ulubionych piosenek świątecznych, czyli Winter Wonderland, w tym akurat przypadku wykonywana przez Michaela Buble. Musicie koniecznie posłuchać! ;)

The inspiration of this week was one of my favourite Christmas songs of all time, Winter Wonderland, in this case performed by Michael Buble. You have to listen to it! ;)


Jak tylko ponownie usłyszałam tą piosenkę, od razu wiedziałam co chcę namalować. Nie chciałam jednak wybierać mocno oklepanej wersji tego wzoru, więc zaczęłam szukać czegoś ładnego, ale mniej typowego. I znalazłam to:

When I heard this song again, I knew exactly what kind of design I wanted to paint. I didn't want it to be typical though, so I started looking through the Internet and I found this:


Oczywiście tak ładnie nie umiem, niezależnie od tego, jak bym się starała, ale moją wersję tego mani nieskromnie uważam za jedną z najlepszych moich prac ;)

Of course I can't do something so beautiful, no matter how hard I'd try, but I unmodestly think that my version of this mani is one of my best works ;)  



Wykonanie całego mani zajęło mi niewiarygodnie (?) dużo czasu, ze trzy godziny spokojnie. Sama technika gąbkowa, którą wykonałam tło, nie była wbrew pozorom łatwa i prosta, a dodatkowo bałwanek ma mnóstwo drobnych szczegółów. Nawet sobie nie wyobrażacie, jak trzęsły mi się ręce ;D

Realization of this design has took me an awful ot of time, three hours at least. The sponge technique, which I used to make the background isn't as plain and easy as it seems to be, and the snowman has a lot of details. You can't even imagine how muh my hands were shaking ;D



Użyłam: / I used:


Miss Sporty Et Voila! Nail Tip Whiteliner
Catrice #15 Denim Moore
Wibo Art Liner #13
Lovely Moulin Rouge #7
Wibo Celebrity Nails #1 Neon style
Wibo Celebrity Nails Dotting tool



Dajcie znać jak wam się moje bałwanki podobają, bo ja jestem z nich mega zadowolona ;)
Pozdrawiam!

Let me know if you liked my snowmen, because I really like them ;)
See you! 

19 komentarzy:

  1. U mnie też w tym tygodniu są bałwanki :))

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, jaka zbieżność :D

      Usuń
    2. Pewnie, nie ma problemu z opuszczeniem tygodnia :)

      Usuń
    3. Mam tak samo:D. Zobaczyłam Twoją i o wiele bardziej się mi podobała niż moja :D. Dziękuję :))

      Usuń
    4. Dzięki Kochana ;) No to chyba mamy tę samą przypadłość ;D

      Usuń
  2. Świetny pomysł na zdobienie i sano wykonanie! Bałwanka jeszcze na paznokciach nie miała, ale kto wiem, może w któryś zimowy wieczór wypróbuję ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bałwanki! A jak zrobiłaś ten śnieżek na końcówkach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zwykła metoda gąbkowa, nic prostszego ;D

      Usuń
  4. ale świetne ! super ~! oby tak dalej. i szacun za to, że pokazujesz czym się inspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję bardzo za tak miłe słowa ;)

      Usuń